Search
Asset 2

۵۰ فروشگاه جدید برای سوپر مارکت زنجیره‌‏ای Loblaw در کانادا در سال ۲۰۱۵

سوپر مارکت لاب لاوز
(Screenshot via CTV News)
سوپر مارکت لاب لاوز
(Screenshot via CTV News)

 

بزرگترین سوپر مارکت زنجیره‌‏ای کانادا با نام لابلا «Loblaw» از ساخت ۵۰ فروشگاه جدید و نوسازی ۱۰۰ فروشگاه در سال ۲۰۱۵ خبر داد.

در حال حاضر لابلا یکی از بزرگترین توزیع کننده‌‏های مواد غذایی در  کانادا است.

«گالن جی وستون»، رئیس اجرایی شرکت لابلا ضمن اعلام این خبر گفت: «استراتژی و سرمایه گذاری درست ما باعث دسترسی بهتر مردم به مواد غذایی تازه و ایجاد راه حل‌‏های سلامتی با توجه به نزدیکی فروشگاه‌‏ها به خانه، راحتی در امور الکترونیکی و ارتقا تجارب ما در فروش محصولاتی چون مواد غذایی، دارو، پوشاک و مسائل بانکی گردیده است.»

یکی دیگر از این پیشرفت‌‏های امسال شرکت، تخفیف خط تولید لباس فروشگاه «جو فرش» و اضافه شدن این خط تولید در ۵۰ فروشگاه است.

تصمیم جدید شرکت مبنی بر ساخت و نوسازی فروشگاه‌‏ها با سرمایه‌‏ای بیش از ۱.۲ میلیارد دلار می‌‏تواند بیش از ۵ هزار شغل جدید ایجاد کند.

در حالی‌‏که این تصمیم باعث گسترش هر چه بیشتر شرکت شده است، اما هنوز شرکت وال‌‏مارت «Walmart» رقیب اصلی آن باقی مانده است.

 در همین حین شرکت وال‌‏مارت نیز از راه‌‏اندازی دو فروشگاه جدید، توسعه هفت فروشگاه و تبدیل ۲۰ فروشگاه به مراکز اصلی خرید در کانادا خبر داده است.

«کوین گرو»، سخنگوی لابلا در این خصوص گفت: «رقابت در بازار مواد غذایی کانادا هنوز هم سنگین است، اما سرعت افتتاح و یا ساخت فروشگاه جدید در مقایسه با سال‌‏های گذشته کاهش یافته است.»

اپک‌تایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر می‌گردد.

 

اخبار مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی