نام این عکس «مروارید زمستان» است. ارز مارم در توصیف این تصویر میگوید: « این آبشار شگفت انگیز که به زیبایی با برف تازه پوشیده شده است، یکی از به یادماندنیترین مناظری بود که من در سال ۲۰۱۴ در طی برگذاری کارگاه آموزشی با نام «بهشت زمستان» با آن مواجه شدم. در فصل زمستان رفتن به این مکان فقط با خودروی جیپ مجهز امکانپذیر است. ولی ما توانستیم در شرایطی دشوار از نزدیک شاهد این منظرهی زیبا باشیم.» (اِرِز مارُم)