Search
Asset 2

جمهوری‌خواهان: راهبرد بودجه‌ای بایدن منجر به بخشودگی نزدیک به ۸ میلیون مهاجر غیرقانونی ​​می‌شود

(Charlotte Cuthbertson/The Epoch Times)
(Charlotte Cuthbertson/The Epoch Times)

جمهوری‌خواهان کمیته قضایی مجلس نمایندگان به شدت مخالف اقدامات اصلاحی مهاجرتی بودجه دموکرات‌ها هستند که ۳.۵ تریلیون دلار آن به این کمیته مربوط می‌شود زیرا می‌گویند این لایحه منجر به بخشودگی تقریباً ۸ میلیون مهاجر غیرقانونی می‌شود و افراد بیشتری را تشویق به هجوم به مرزهای جنوبی می‌کند.

جردن در نطق آغازین خود در کمیته قضایی مجلس نمایندگان روز دوشنبه گفت: «ژوئن بیشترین موارد ثبت‌شده را داشت تا این‌که تعداد برخوردهای اجرایی ماه جولای به ۲۱۲،۰۰۰ رسید. حدس می زنم ماه اکتبر از این هم بالاتر برود. پس دموکرات‌ها منظورشان از این قانون چیست؟ عفو حدود ۸ میلیون مهاجر غیرقانونی در لایحه بودجه، بودجه‌ای که هزینه‌اش‌‌ ۳.۵ تریلیون دلار است.»

جردن گفت با لایحه اصلاح مهاجرتی دموکرات‌ها در بودجه سال مالی ۲۰۲۲ مخالف است زیرا نمی‌تواند از حقوق شهروندان آمریکایی محافظت کند و اصول بنیادینمان را رعایت نمی‌کند: «مسئولیت اصلی دولت حفاظت از آزادی‌های آمریکایی‌ها، حفاظت از قانون اساسی، منشور حقوق ایالات متحده است. به همین دلیل است که ما شاخه‌های حکومتی جداگانه و برابری داریم.»

نمایندگان مجلس ایالت‌های جنوبی می‌گویند افزایش مهاجرت غیرقانونی یک مسئله بشردوستانه است و مناطق آن‌ها را غرق مواد مخدر قاچاق کرده است.

هنری کولر، نماینده دموکرات تگزاس گفت: «همان‌طور که همیشه گفته‌ام، بحرانی انسانی در مرز جنوبی ما وجود دارد. کودکانی که این سفر را گذرانده‌اند،  تنها و آسیب‌پذیر هستند، با تهدید به قتل، آدم‌ربایی، تجاوز، بردگی جنسی و کار اجباری به دست سازمان‌های جنایتکار خشونت‌طلب مواجه هستند.»

چیپ روی، نماینده جمهوری‌خواه تگزاس در مصاحبه‌ای با یک رادیویی محلی گفت منطقه او غرق مواد مخدر غیر مجاز است. او گفت: «در این‌جا، در تگزاس تعداد سکته‌های قلبی در اثر فنتانیل ۸۰۰درصد افزایش داشته است، در پنج ماه اول سال ۲۰۲۱ نسبت به کل چهار سال گذشته ۸۰۰درصد افزایش داشته است.»

مطالب دیگر:

کارشناسان: همکاری علمی آمریکا و چین ممکن است به برنامه‌های نظامی رژیم چین کمک کند

ایالت‌های مختلف در حال بررسی نحوه مقابله با دستورالعمل واکسناسیون اجباری بایدن در دادگاه هستند

بایدن ضمن دفاع از خروج نیروها گفت القاعده ممکن است «برگردد»

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی