Search
Asset 2

سیندی پاول در پی «مبارزه برای حقوق مطابق با قانون اساسی»

(Charlotte Cuthbertson/The Epoch Times)
(Charlotte Cuthbertson/The Epoch Times)

وکیل سیندی پاول که پرونده شکایت از انتخابات را از جانب دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق ایالات متحده تنظیم کرد، کمیته‌‌‏ی عملکرد سیاسی فوق العاده‌‌‏ای برای اهداف گوناگونی همچون آزادی بیان، حقوق مطابق با قانون اساسی و «حقوق مقدس داشتن انتخابات آزاد و منصفانه» راه‌‌‏اندازی کرده است.

روز شنبه سیندی پاول در بیانیه‌‌‏ای راه اندازی این کمیته با نام «بازگرداندن جمهوری» را اعلام کرد. این کمیته‌‌‏ی عملکرد سیاسی فوق العاده، کمیته‌‌‏ای سیاسی و مستقل از نظر مالی است که می‌‌‏تواند مبالغ اهدایی نامحدودی دریافت کند و پرداخت‌‌‏های نامحدودی در راه‌‌‏اندازی مسائل سیاسی نامحدودی انجام دهد به شرط آنکه هیچ هماهنگی با کارزار یا نامزد خاصی انجام ندهد.

پاول گفت که آنچه نیاز به تشکیل این کمیته را برانگیخت این است که آمریکایی‌‌‏ها «تشنه حقیقت و احیای حاکمیت قانون» هستند و از فساد دولت خسته‌‌‏اند.

«مردم آمریکا شایسته داشتن صدایی هستند که منافع حزب‌‌‏های سیاسی، کنترل غول‌‌‏های تکنولوژی و دروغ‌‌‏های رسانه‌‌‏های جعلی را رد و افشا کنند.»

سیندی پاول که از پرونده ژنرال مایکل فلین دفاع کرده بود، ماه نوامبر توسط تیم دونالد ترامپ به عنوان وکیل وی معرفی شد، هرچند که کمی بعد این تیم از پاول فاصله گرفت و اعلام کرد که او به طور مستقل کار می‌‌‏کند.

پاول به ارائه تعدادی پرونده شکایت در خصوص تقلب در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ شناخته شده است.

مطالب دیگر:

خدمت‌رسانی لابی هتل ترامپ به‌عنوان محل استراحت برای افسران پلیس روز تحلیف

یک فعال اجتماعی: ساکت کردن مردم و مجبور کردن آنها به «پذیرش گناه» راهی به‌سوی اتحاد نیست

دستاوردهای ضدکمونیستی ترامپ (بخش دوم)

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی