Search
Asset 2

مینی لاس‌‌‌‏وگاسِ تورنتو، فرصتی استثنایی برای اشتغال و گردشگری

«مینی لاس‌‌‌‏وگاسِ» تورنتو، فرصتی استثنایی برای اشتغال و گردشگری
تصویر از : svn-ap
«مینی لاس‌‌‌‏وگاسِ» تورنتو، فرصتی استثنایی برای اشتغال و گردشگری
svn-ap

به زودی در انتاریو و در منطقه «دورهام» مجتمع بسیار بزرگی شامل اماکن تفریحی، فرهنگی، گردشگری و تجاری ساخته می‌‌‌‏شود.

این پروژه عظیم که با هدف تبدیل منطقه به جایی شبیه لاس‌‌‌‏وگاس طراحی شده، «دورهام لایو» Durham Live نام دارد و طرح و توسعه آن اخیرا از سوی شهرداری انتاریو به طور رسمی تایید شده است.

طبق گزارش وب‌‌‌‏سایت نارسیتی، ساخت مجموعه دورهام لایو، از گوشه شمال غربی کلیسا در خیابان بِیلی در پیکرینگ آغاز خواهد شد.

برای ساخت این مینی لاس وگاس که انتظار می‌‌‌‏رود به قطب توریستی برتر تورنتو بزرگ تبدیل شود، بودجه‌‌‌‏ای در حدود ۱.۳ میلیارد دلار درنظر گرفته شده است.

این مجموعه عظیم شامل قسمت‌‌‌‏های مختلفی از قبیل:

کازینویی در سطح جهانی، پارک آبی سرپوشیده برای استفاده در تمام سال، آمفی‌‌‌‏تئاتری عظیم با ظرفیت ۱۶ هزار نفر، سینماها و مجموعه‌‌‌‏های هنری، مجموعه رستوران‌‌‌‏های پنج ستاره، سه هتل لوکس، مرکز خرید عظیم، باشگاه پرورش اندام و آبگرم، باغ گیاه شناسی، استودیوی فیلم‌‌‌‏سازی ( برای آن دسته از هنرمندان و فیلم‌‌‌‏سازان سینما و تلویزیون که برای توسعه کار خود به فضای بیشتری نیازمند هستند) و دیگر امکانات و مراکز است.

«پیکرینگ دِولوپمنتز»، «وزارت گردشگری انتاریو»، «گردشگری دورهام»، «گردشگری پیکرینگ» و «سازمان حفاظت از محیط زیست تورنتو  TRCA» برای ساخت پروژه «دورهام لایو» با هم همکاری می‌‌‌‏کنند.

به گفته «دِیو رایان»، شهردار پیکرینگ، این پروژه شامل طیف وسیعی از فرصت‌‌‌‏های اشتغال و گردشگری در قالب مجموعه‌‌‌‏ای تفریحی است که همه از آن بهره‌‌‌‏مند می‌‌‌‏شوند.

گزارش‌‌‌‏ها حاکی از آن است که با ایجاد «دورهام لایو» حدود ۱۲هزار شغل ایجاد می‌‌‌‏شود.

مطالب دیگر:

افشای طرح سری رژیم چین برای نابودی اعتقادات مردم جهان، همزمان با سفر ترودو به آسیا

خانه عروس آینده خاندان سلطنتی بریتانیا در تورنتو به فروش گذاشته شد

عشق عاری از خودخواهی چه نوع عشقی است؟ (ویدئو)

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی