Search
Asset 2

یک فعال اجتماعی می‌گوید که چگونه پورنوگرافی جوامع را نابود می‌کند

۸ روز، فیلمی سینمایی است بر اساس ماجرایی واقعی در خصوص جرایم زشت قاچاق جنسی کودکان در آمریکا (After Eden Pictures )
۸ روز، فیلمی سینمایی است بر اساس ماجرایی واقعی در خصوص جرایم زشت قاچاق جنسی کودکان در آمریکا (After Eden Pictures )
۸ روز، فیلمی سینمایی است بر اساس ماجرایی واقعی در خصوص جرایم زشت قاچاق جنسی کودکان در آمریکا (After Eden Pictures )

« آنها می‌کوشند جامعه را از نظر اخلاقی فرو بپاشند »

درحالی که پرونده بازداشت و خودکشی مشکوک « جفری اپستین »، سرمایه‌دار سرشناس آمریکایی که به اتهام دلالی جنسی و سوءاستفاده جنسی از دختران نابالغ متهم شده ‌بود، ذهن جامعه آمریکا و نیز سرخط خبرها را به خود مشغول کرده است، یک فعال اجتماعی مخالف قاچاق و بهره‌برداری جنسی از کودکان و کارگردان فیلمی در این خصوص، در گفتگو با اِپُک تایمز، درباره پیامدهای زیان‌بار اجتماعی و گسترده پورنوگرافی کودکان و نیز نقش مخرب هالیوود و سیاستمدارن چپ در این خصوص می‌گوید.

آقای « جاکو بوئینز »، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم تازه اکران شده « ۸ روز » است. این فیلم سینمایی بلند در مورد جنایت شرم‌آور قاچاق جنسی کودکان در ایالات متحده است و براساس رویدادهای واقعی تولید شده است.

بوئینز، در مصاحبه‌‌‏ای با اِپک تایمز، خود را به عنوان فردی می‌داند که نسبت به این موضوع یک تعهد و مسئولیت اخلاقی دارد. او می‌خواهد مردم را آگاه کند که این اتفاقات « دقیقاً بیخ گوش ما در هر جایی » اتفاق می‌افتد و ما باید از فرزندان خود محافظت کنیم. بوئینز از مردم می‌خواهد درک کنند که چگونه مسئله قاچاق جنسی کودکان عمیقاً در فرهنگ پورنوگرافی ریشه دارد.

او معتقد است: « عرضه در نتیجۀ تقاضا اتفاق می‌افتد. بنابراین چه چیزی باعث ایجاد تقاضا برای رابطه جنسی با افراد نابالغ می‌شود؟ نتایج تحقیقات نشان داده است، در بیش از ۹۹ درصد از موارد، وقتی برای اولین بار کسی را پیدا می‌کنیم که در این جرم دست داشته است، وی به پورنوگرافی اعتیاد دارد. » بوئینز، کسی است که خواهرش در سال ۱۹۹۴، در آفریقای جنوبی قربانی تجارت جنسی شد.

فرهنگ پورنوگرافی ریشه‌ای عمیق دارد

بوئینز با ۵۶ سازمان در سراسر جهان که در نجات و جلوگیری از قاچاق جنسی کودکان فعال هستند، همکاری دارد و می‌گوید وقتی یک مرد یا زن جوان برای اولین بار به تماشای پورنوگرافی می‌نشینند، در آنها یک واکنش روانی اتفاق می‌افتد.

وی گفت: « برای یک کودک اینکه یکی از اعضای خانواده‌اش به طور ناشایستی بدنش را لمس کند، یا اینکه به طور اتفاقی ببیند که والدینش در حال تماشای پورنوگرافی هستند، هر دو یک تجربه جنسی یکسان است. »

وی تصریح کرد « در آن لحظه کودک می‌پندارد که این عشق‌ورزی است، هم‌زمان کنجکاو نیز می‌شود، یا می‌پندارد این همان چیزی است که بدن یک زن برای آن وجود دارد، چیزی که ماهیت یک زن به خاطر آن است، و اینگونه واقعیت برای کودک دگرگون می‌شود و چنین ذهنیت‌هایی باعث می‌شود این آسیب برای کودک طبیعی جلوه کند. »

بوئینز می‌گوید که طبق برآورد شرکت وب‌روت، در سراسر آمریکا، حدود ۴۰ میلیون نفر هر روز وب‌سایت‌های حاوی مطالب پورن را تماشا می‌کنند و حدود ۲۰۰ هزار نفر نیز به عنوان معتاد پورن شناخته شده‌اند.

همچنین همه روزه ۶۸ میلیون جستجوی وب در رابطه با مطالب مستهجن در آمریکا انجام می‌شود که حدود ۱۱۶ هزار مورد از آنها مربوط به پورنوگرافی کودکان است.

بوئینز می‌افزاید، اعتیاد به پورنوگرافی، مفهوم یک رابطه زناشویی طبیعی را دگرگون می‌کند. چیزی که رابطه جنسی صحیح به خاطر آن وجود دارد. به عقیده وی، از آنجا که پورنوگرافی برای فرد کافی و رضایت‌بخش‌نیست، دائماً بیشتر و بیشتر آن را می‌خواهد و طلب می‌کند.

وی افزود « آنها از تماشای تصاویر پورن در مجلات شروع می‌کنند و به تماشای فیلم‌های پورن می‌رسند. سپس شروع به انجام آنچه دیده‌اند در روابط زناشویی خود می‌کنند و معمولاً همسر خود را مجبور به انجام آنچه دیده‌اند می‌کنند. از آنجا که هیچ کدام از اینها برایشان به حد کافی رضایت بخش نیست، در نهایت در جایی در ازای پرداخت پول اقدام به برقراری رابطه جنسی با یک کودک می‌کنند. »

طبق بررسی سال ۲۰۰۸ موسسه فناوری روچستر ، گستردگی اپیدمی آنچه بوئینز از آن سخن می‌گوید، از این واقعیت قابل درک است که ۴۸ درصد کودکان در مهد کودک و دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در آمریکا، محتوای آنلاینی را دیدند که « در آنها احساس ناراحتی ایجاد کرده است. »

طبق برآورد یک مرکز مشاوره کودکان، به طور متوسط سنی که کودکان برای نخستین بار در معرض محتوای مطالب ویژه بزرگسالان قرار می‌گیرند ۱۱ سالگی است و از هر هفت مورد یک مورد، هدف درخواست رابطه جنسی آنلاین قرار می‌گیرند.

نقش پلیدی که هالیوود ایفا می‌کند

بوئینز هالیوود را به عنوان یک « عامل سرکش » و تشدید کننده این معضل توصیف کرد و گفت « این صنعت با معرفی ایده‌هایی به مردم آمریکا در حال ایجاد یک فرهنگ است. »

وی گفت: « ما امروز در آمریکا گروه‌هایی را داریم که توسط هالیوود و نیز توسط سیاست‌مداران چپ، به جلو هُل داده شده‌اند که به شدت پیگیر تصویب لایحه‌ای باشند که سن قانونی داشتن رابطه جنسی مبتنی بر رضایت را به ۱۰ سال کاهش دهند. فقط ۱۰ سال! چرا ۱۰؟ چرا که این سن کمتر از سن بلوغ است، و مردانی که درگیر قاچاق جنسی هستند، هدف نهایی‌شان این است که رابطه جنسی با کودکان نابالغ داشته باشند. این واقعاً مشمئز کننده و بیمارگونه است! »

وی گفت هالیوود و سیاستمداران چپ می‌دانند چه اتفاقی می‌افتد، اما هیچ کاری در مورد آن انجام نمی‌دهند.

آنها چشم خود را روی واقعیت بسته‌اند، زیرا می‌دانند بسیاری از دوستان‌شان، شرکای مالی‌شان، و همکاران‌شان درگیر این اعمال هستند. آنها درگیر پورنوگرافی هستند و در کودک آزاری نقش دارند. بنابراین این یک وضعیت بسیار بیمارگونه است که فرهنگ جنبه اخلاقی خود را از دست داده است.

در یک تایم‌لاین که توسط وب‌سایت کمپلکس منتشر شده است، مواردی از سوءاستفاده جنسی کودکان در هالیوود از سال ۱۹۷۶ به بعد، ذکر شده است.

بوئینز می‌گوید، به عنوان یک فیلم‌ساز، مسیری که هالیوود در حال شکل دادن به فرهنگ است را تأیید نمی‌کند.

وی در انتها افزود « هالیوود همچنان به حریم‌های اخلاقی تجاوز می‌‏کند. »

مطالب دیگر:

بیست سال ایستادگی فالون‌گونگ برابر آزار و شکنجه : عهد و پیمان به وجدان انسانی

نفوذ چین در کانادا : تجمع حامیان رژیم چین برای محکوم کردن اعتراضات مردم هُنگ‌کنگ

هالیوود ساخت چین / آینده نامشخص رابطه هالیوود و چین

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی