نشت گاز مونوکسید کربن در مشهد جان ۲۶ مهمان یک هتل آپارتمان را به خطر انداخت و آنها را روانه بیمارستان کرد.
به گزارش رسانههای داخلی، مسئول روابطعمومی اورژانس مشهد روز شنبه ۱۷ آبان اعلام کرد که حوالی ساعت ۱۵ امروز، بر اثر نشت گاز در یکی از هتلهای واقع در خیابان شیرازی مشهد، حادثهای روی داد که بلافاصله با اعزام دو دستگاه اتوبوس آمبولانس مورد رسیدگی قرار گرفت.
محمد علیشاهی علت وقوع این حادثه را احتمال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن عنوان کرد و افزود: در این حادثه ۲۶ نفر دچار مسمومیت شدند که از این میان، ۲۴ نفر برای درمان به بیمارستان امام رضا منتقل و دو نفر نیز بهصورت سرپایی مداوا شدند.
او همچنین گفت که بررسیها برای تعیین علت دقیق این حادثه همچنان ادامه دارد.

















