Search
Asset 2

سنتکام: ناو جورج بوش با بیش از ۶۰ فروند هواپیما در حال عبور از دریای عرب است

فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) اعلام کرد که ناو جورج بوش با بیش از ۶۰ فروند هواپیما در حال عبور از دریای عرب است.
ناو هواپیمابر USS George H.W. Bush (CVN 77) در حال عبور از دریای عرب است.(CENTCOM/x.com)

فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) اعلام کرد که ناو جورج بوش با بیش از ۶۰ فروند هواپیما در حال عبور از دریای عرب است.

به گفته این نهاد نظامی، ناو هواپیمابر جورج دابلیو بوش پس از عبور از دریای عرب به ناوگان شرکت کننده در «پروژه آزادی» ترامپ برای عبور ایمن کشتی‌ها از تنگه هرمز پیوسته است.

ایالات متحده از روز گذشته برنامه‌ای با عنوان «پروژه آزادی» را برای تسهیل عبور و مرور کشتی‌های تجاری در تنگه هرمز به اجرا گذاشت.

اخبار بیشتر

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی