رئیس سازمان پزشکی قانونی جمهوری اسلامی بدون تفکیک نظامیان و غیرنظامیان اعلام کرد بیش از ۳ هزار نفر در حملات اسرائیل و آمریکا در ایران کشته شدهاند.
به گزارش رسانههای داخلی، عباس مسجدی آرانی روز پنجشنبه ۲۰ فروردین گفت: «حدود ۴۰ درصد پیکرها به دلیل نوع تجهیزاتی دشمن در حمله به غیرنظامیان استفاده کرده بود، قابل شناسایی نبود.»
او بدون اینکه تفکیکی میان کشتهشدگان نظامی و غیرنظامی قائل شود، افزود که «مجموعه قوه قضائیه» جمهوری اسلامی با پزشکی قانونی برای شناسایی کشتهشدگان همکاری کرده است.
















