ارتش اسرائیل اعلام کرد که مقامات جمهوری اسلامی با پنهان کردن هشدارهای تخلیه و محدود کردن دسترسی به اینترنت، مانع رسیدن پیامهای امنیتی به شهروندان میشوند و آنها را در معرض خطر قرار میدهند.
در بیانیهای که روز جمعه ۲۲ اسفند منتشر شد، آمده است که رهبران جمهوری اسلامی طی دهههای گذشته نسبت به جان شهروندان ایران بیاعتنا بودهاند و با هدف پیشبرد سیاستهای منطقهای خود، مردم را در معرض خطر قرار دادهاند.
در این بیانیه همچنین گفته شده است که مقامهای جمهوری اسلامی هشدارهای ارتش اسرائیل درباره تخلیه مناطق نزدیک به اهداف نظامی را پنهان میکنند.
هشدار تخلیه اسرائیل
ارتش اسرائیل در ادامه از شهروندان ایران خواسته است برای حفظ امنیت خود برخی مناطق را ترک کنند.
بر اساس این هشدار، مناطقی در شهرهای قزوین و تهران ممکن است هدف عملیات نظامی قرار بگیرند.
در این اطلاعیه از افرادی که در ناحیه صنعتی لیا در قزوین، منطقه ویلا در تهران و منطقه منیریه در تهران حضور دارند خواسته شده است هرچه سریعتر این مناطق را ترک کنند.
در این بیانیه تأکید شده است که حضور شهروندان در این مناطق میتواند جان آنها را به خطر بیندازد و از ساکنان خواسته شده برای حفظ ایمنی خود، فوراً از محدودههای اعلامشده خارج شوند.
















