Search
Asset 2

رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: نبرد پایان نیافته؛ برای ازسرگیری جنگ آماده‌ایم

رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل اعلام کرد که نبرد همچنان ادامه دارد و ارتش این کشور برای ازسرگیری درگیری‌ها در صورت نیاز، در آماده‌باش قرار دارد.
(t.me/idfinfarsi)

رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل اعلام کرد که نبرد همچنان ادامه دارد و ارتش این کشور برای ازسرگیری درگیری‌ها در صورت نیاز، در آماده‌باش قرار دارد.

ایال زمیر روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ضمن بیان این مطلب افزود ارتش اسرائیل در تمامی جبهه‌ها «با ابتکار عمل و رویکردی تهاجمی» فعالیت می‌کند و طی ماه‌های اخیر «واقعیت امنیتی جدیدی» در منطقه ایجاد شده است.

او با اشاره به عملیات نظامی اسرائیل در لبنان، غزه و کرانه باختری بیان کرد: «در لبنان به عملیات ادامه می‌دهیم و هر روز ده‌ها تروریست و زیرساخت را هدف قرار می‌دهیم. در غزه نیز به‌صورت تهاجمی عمل می‌کنیم.»

زمیر تأکید کرد که ارتش اسرائیل هیچ سیاستی مبتنی بر «خویشتنداری» در پیش نگرفته و تمرکز اصلی آن بر «ابتکار عمل» است.

او گفت: «نبرد هنوز پایان نیافته است. ارتش اسرائیل برای ازسرگیری جنگ در صورت نیاز آماده است و در دفاع و حمله، از یهودیه و سامره تا تهران، در آماده‌باش کامل قرار دارد.»

اخبار بیشتر

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی