یسرائیل کاتس، وزیر دفاع اسرائیل، اعلام کرد هر رهبر جدیدی که جمهوری اسلامی منصوب کند تا برنامه نابودی اسرائیل را ادامه دهد و آن را هدایت کند، ایالات متحده و جهان آزاد و کشورهای منطقه را تهدید کند و مردم ایران را سرکوب کند؛ هدف حذف قرار خواهد گرفت.
او با بیان این مطلب در شبکه ایکس اضافه کرد: «نخستوزیر و من به نیروهای دفاعی اسرائیل دستور دادهایم که برای انجام این مأموریت، بهعنوان بخشی جداییناپذیر از اهداف «عملیات غرش شیر»، با استفاده از همه ابزارها آماده شوند و اقدام کنند.»
در ادامه نوشت: «ما به اقدام با تمام قدرت، همراه با شرکای آمریکایی خود، ادامه خواهیم داد تا تواناییهای رژیم را در هم بشکنیم و شرایطی را فراهم کنیم که مردم ایران بتوانند آن را سرنگون کنند و جایگزین سازند.»

















