ارتش کویت اعلام کرد که بامداد روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت چند پهپاد «متخاصم» را در حریم هوایی این کشور شناسایی و رهگیری کرده است.
به گزارش رویترز، در بیانیه ارتش کویت آمده است که سامانههای پدافند هوایی این کشور پس از شناسایی اهداف پرنده ناشناس، اقدامات لازم را برای مقابله و خنثیسازی تهدید انجام دادهاند.
مقامهای کویتی جزئیات بیشتری درباره تعداد دقیق پهپادها، محل رهگیری یا خسارات احتمالی منتشر نکردهاند.
پس از آغاز حملات اسرائیل و آمریکا به ایران در روز شنبه ۹ اسفند، کویت یکی از کشورهایی بود که جمهوری اسلامی با موشک و پهپاد زیرساختهایش از جمله نیروگاه تولید برق و تأسیسات آبشیرینکن را هدف قرار داد.
















