مسعود قرهخانی، رئیس پارلمان نروژ از دیدار و گفتگوی خود با شاهدخت نور پهلوی در جریان نشست انجمن آزادی اسلو خبر داد.
او در صفحه اینستاگرامی خود درباره این دیدار افزود: «ما درباره اهمیت همبستگی با نیروهایی گفتوگو کردیم که خواهان همان آزادیها و ارزشهایی هستند که ما در نروژ از آن برخورداریم.»
رئیس پارلمان نروژ خاطرنشان کرد: «در شرایط کنونی، تسلیم شدن و از دست دادن امید، راهحل نیست. بیتفاوتی و نشان ندادن همبستگی نیز راهحل نخواهد بود.»
شاهدخت نور پهلوی روز ۱۲ خرداد، در سخنرانی خود در نشست انجمن آزادی اسلو، از جامعه جهانی خواست در برابر سرکوب معترضان و نقض حقوق بشر در ایران سکوت نکند و گفت بیتفاوتی رسانهای، به تداوم خشونت و سرکوب در جمهوری اسلامی کمک میکند.

















