Search
Asset 2

ارتش اسرائیل به کارکنان و ساکنان منطقه ۱۸ تهران، هشدار تخلیه صادر کرد

(X.com/@IDFFarsi)
(X.com/@IDFFarsi)

ارتش اسرائیل از کارکنان و ساکنان منطقه ۱۸ تهران خواسته است که برای «حفظ امنیت»شان فورا این منطقه را ترک کنند.

براساس این بیانیه، ارتش اسرائیل قرار است طی ساعات آینده به زیرساختهای نظامی جمهوری اسلامی در منطقه ۱۸ تهران حمله کند.

اخبار بیشتر

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی