Search
Asset 2

بمب‌افکن‌های آمریکا سایت موشک‌های بالستیک در عمق خاک ایران را هدف قرار دادند

پنتاگون اعلام کرد بمب‌افکن‌های ایالات متحده بامداد امروز یک سایت موشک‌های بالستیک ایران را هدف قرار داده‌اند.
(CENTCOM/x.com)

پنتاگون اعلام کرد بمب‌افکن‌های ایالات متحده بامداد امروز یک سایت موشک‌های بالستیک ایران را هدف قرار داده‌اند.

فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در بیانیه‌ای که ۲ مارس در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد اعلام کرد بمب‌افکن‌های بی-۱ آمریکا هدفی را در عمق خاک ایران مورد حمله قرار دادند تا «توانمندی‌های موشک‌های بالستیک ایران را تضعیف کنند.»

سنتکام با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «همان‌طور که رئیس‌جمهور گفت؛ ما موشک‌های آن‌ها را نابود خواهیم کرد و صنعت موشکی‌شان را به‌طور کامل از بین خواهیم برد.»

اخبار بیشتر

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی