پنتاگون اعلام کرد بمبافکنهای ایالات متحده بامداد امروز یک سایت موشکهای بالستیک ایران را هدف قرار دادهاند.
فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در بیانیهای که ۲ مارس در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد اعلام کرد بمبافکنهای بی-۱ آمریکا هدفی را در عمق خاک ایران مورد حمله قرار دادند تا «توانمندیهای موشکهای بالستیک ایران را تضعیف کنند.»
سنتکام با اشاره به سخنان رئیسجمهور آمریکا افزود: «همانطور که رئیسجمهور گفت؛ ما موشکهای آنها را نابود خواهیم کرد و صنعت موشکیشان را بهطور کامل از بین خواهیم برد.»

















