Search
Asset 2

اعتراف یک پسر به قتلی که در زندگی قبلی مرتکب شده بود

زندگی پس از مرگ بازپیدایی تناسخ
(Shutterstock*) (Thinkstock)
زندگی پس از مرگ بازپیدایی تناسخ
(Shutterstock*) (Thinkstock)

جهان پر از اسراری است که دانش کنونی ما را به چالش می‌کشد. اپک تایمز در بخش ماوراء دانش، داستانهایی از پدیده‌های خارق‌العاده را گرد آورده است تا به تصورات ما بال و پر بدهد و راه را برای چیزهای ممکنی که قبلاً انکار می‌شدند باز کند. آیا آنها واقعیت دارند؟ تصمیم با خود شماست.

به نظر می‌رسد که یک پسر کوچک از سریلانکا خاطره‌هایی از عموی متوفی خود در زندگی قبلی داشته است. او می‌گفت که نامزد خود را در زندگی قبلی به قتل رسانده بود – در واقع این عموی او بود که نامزد خود را کشته بود و حالا این پسر بازپیداشده‏ی عموی خود بود – یک سر خانوادگی که به شدت محفوظ نگه داشته می‌شد و پدر او گفته بود که امکان نداشت او از آن خبر داشته باشد.

یک مرد سریلانکایی به برادر قاتل، «تیلران هامی»، گفته بود که قاتل«برادرش» به شکل پسر او بازپیدا خواهد شد. زمانی که ۱۹ سال بعد پسر هامی به دنیا آمد؛ آن پسر کمی دچار نقص مادرزادی بود.

بازوی راست او از سمت چپ او کوتاهتر بود؛ همچنین انگشتان دست راست او تغییر شکل یافته بودند؛ همانطور که سمت راست قفسه‌ی سینه‌ی او نیز دچار نقص بود. زمانی که دو ساله بود مادر او شنید که او چیزهایی با خود می‌گوید. او می‌گفت که دلیل فلج به دنیا آمدن او این بود که نامزد خود را به قتل رسانده بود.

مادر او که شوکه شده بود از او خواست که آنچه گفته بود را تکرار کند؛ و او گفت که زنی را با چاقو به قتل رسانده بود و این‌که پدر کنونی او در آن زمان در واقع برادر او بوده است.

مادر آنچه را که از پسر شنیده بود با هامی در میان گذاشت و هامی برای اولین بار این راز خانوادگی را برای او افشا کرد. برادر او پس از این‌که به قتل متهم شده بود، اعدام شد.

این مورد توسط «یان استیونسون» محقق پیشرو در زمینه‌ی تناسخ مورد مطالعه قرار گرفته بود و در کتاب «کودکانی که قبلاً زندگی کرده بودند» نوشته‌ی «تروتز هاردو» آورده شد. این پسر با نام «ویجراتنه» در سال ۱۹۴۷ در روستای «اوگال‌کالتوما» در سریلانکا به دنیا آمد. با این‌که پدر او را منع کرده بود، او با افراد زیادی در مورد زندگی قبلی خود صحبت کرده بود. او در صحبت‌هایش جزئیات زیادی در مورد شرایط قتل ارائه می‌داد؛ و همچنین جزئیات زیادی را در مورد اعدام عموی خود به خاطر می‌آورد.

پسر هیچ نشانی از ندامت نشان نمی‌داد و می‌گفت در شرایط مشابه دوباره همان کار را تکرار می‌کرد. ظاهراً نامزد او عاشق مرد دیگری شده بود و می‌خواست نامزدی خود را با او به هم بزند.

یک بار زمانی که یکی از بستگان به خانه‌ی آنان آمده بود؛ پسر کمربندی را که مرد پوشیده بود به عنوان کمربندی که عمویش (که خود بازپیدا شده‌ی او بود) در خانه‌ی عمه‌ی خود جا گذاشته بود، شناسایی کرد. این مورد تأیید شده است. همچنین نشانه‌های بدن او با نشانه‌هایی که عموی او در بدن خود داشت مطابقت می‌کرد که این در مورد پوست تیره‌رنگ او نیز صادق بود.

اپک تایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی