Search
Asset 2

سال نوی چینی مبارک! در مورد سال میمون بیشتر بدانید

سال میمون 2016 سال بز سال چینی
سال ۲۰۱۵، سال بز بود. بز می‌‏رود و میمون بازیگوش می‌‏آید. (Johannes Eisele/AFP/Getty Images)
سال میمون 2016 سال بز سال چینی
سال ۲۰۱۵، سال بز بود. بز می‌‏رود و میمون بازیگوش می‌‏آید. (Johannes Eisele/AFP/Getty Images)

از آنجا که امسال سال میمون است و با عنصر آتش همزمانی دارد، پس منتظر وقایع گرم و پر شور باشید! و از حالا به بعد خود را برای یک سال خوب و پر از بازیگوشی، عشق و مسائل سرگرم کننده و دوستی‌‏های بیشتر آماده کنید.

از امسال چه انتظاری دارید؟

میمون موجودی بازیگوش است و حالا عنصر آتش کار‌‏ها را گرم‌‏تر هم می‌‏کند. این سال با ارتباطات بیشتر و داستان‌‏های عاشقانانه‌‏تر و احساساسات و شور و شوق بیشتر پر شده است. با سال میمون (به خصوص میمون آتش) باید منتظر وقایع غیر منتظره بود.

سال میمون زمان مناسبی برای امتحان کردن چیزهای جدید است! مثلاً یک مدل موی جدید، یک مهارت جدید و یا یک سفر هیجانی را امتحان کنید.

امسال سال خوبی برای انجام کار‌‏های جدید خارج از چارچوب روزمره است، اما به یاد داشته باشید که قبل از انجام هر کار جدیدی عاقلانه و محتاطانه درباره آن فکر کنید.

از طرف دیگر، برای ختم نشدن این سال به برخی از ناکامی و تضادها، نیاز به نگه داشتن تعادل در گفتن طنز و شوخ طبعی برای حفظ ارتباطات است. در این سال نوی چینی تعداد نوزادان متولد شده، حداقل در میان چینی‌‏ها که قانون تک فرزندی‌‏شان تغییر کرده نیز افزایش خواهد داشت.

میمون آتش در اخبار!

بلومبرگ طی مقاله‌‏ای توضیح می‌‏دهد که چگونه سال از آتش میمون در کسب و کار تأثیر می‌‏گذارد. همچنین زوج‌‏هایی که در طول سال گوسفند فرزندی نداشتند، در سال میمون صاحب فرزند می‌‏شوند.

کسانی که در طول سال میمون متولد می‌‏شوند دارای خصایص و ویژگی‌‏های مطلوبی چون هوش و ذکاوت و جذابیت بیشتر هستند.

تمایل بیشتر برای بچه‌‏دار شدن در این سال باعث رونق شرکت‌‏هایی می‌‏شود که بیشتر به ارائه محصولات برای زنان و نوزادان مشغول هستند.

در حال حاضر، بیمارستانی در پکن شاهد افزایش سی درصدی زایمان طی ماه‌‏های آینده است. همچنین یکی از سازندگان داروهای آلمانی از افزایش فروش داروهای مربوط به باروری در چین در اواخر سال گذشته خبر داد. این نشان دهنده «افزایش نوزادان در سال میمون است.»

اگر امسال صاحب فرزندی نشدید؛ خوب است بدانید میمون تنها سال مناسب برای تولد فرزندتان نیست و اژدها نیز یک نماد قدرتمند در فرهنگ چین و سال فرخنده محسوب می‌‏شود. سال ۲۰۱۲ سال اژدها در چین بود که در این سال تولد نوزادان افزایش ۱.۹ درصدی داشت.

سال میمون سال چینی
میمونی در محوطه باغ وحش «هلا برون» در مونیخ، آلمان جنوبی در ۲۲ ژوییه، ۲۰۱۵ (Chhristof Stache/AFP/Getty Images)

صفات میمون آتشین

هر حیوانی در زودیاک چینی صاحب مجموعه‌‏ای از ویژگی‌‏هایی است که می‌‏تواند به روش‌‏های مختلف نمایش داده شود.

میمون موجودی باهوش، شوخ طبع و بازیگوش است. میمون در تقویم زودیاک چینی به کسی که شوخی زیاد می‌‏کند، معروف است. میمون همچنین کنجکاو، بلند پرواز، تحریک پذیر، باهوش و ماجراجو است و ترکیبی از صفاتی که می‌‏تواند به برخی از مشکلات منجر شود را داراست و ممکن است به علت شوخی زیاد احساسات دیگران را جریحه‌‏دار کند.

شما نیز در سال میمون متولد شدید؟

در قسمت پایین سال‌‏هایی که با علامت میمون در تقویم زودیاک چینی معرفی می‌‏شوند را لیست کردیم. شما می‌‏توانید تاریخ تولدتان را با این تاریخ‌‏ها مقایسه کنید.

سال‌‏های میمون: ۱۹۲۰، ۱۹۳۲، ۱۹۴۴، ۱۹۵۶، ۱۹۶۸، ۱۹۸۰، ۱۹۹۲، ۲۰۰۴، ۲۰۱۶، ۲۰۲۸ ….

اخبار مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی