Search
Asset 2

پاول آنتونی سیانسیا، مظنون تیر‌‌‌‌‏اندازی در فرودگاه لس‌‌‌‌‏آنجلس

اسکرین‌‌‌‏شات از توییترسی‌‌‌‏بی‌‌‌‏اس نیوز، پاول آنتونی سیانسیا، مظنون حادثه تیر‌‌‌‏اندازی فرودگاه لس‌‌‌‏آنجلس را نشان می‌‌‌‏دهد

پاول سیانسیا به عنوان مظنون تیراندازی جمعه صبح فرودگاه بین‌‌‌‌‏المللی لس‌‌‌‌‏آنجلس شناخته شد. در این حادثه دست کم یک مامور امنیت سازمان حمل و نقل آمریکا کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ان‌‌‌‌‏بی‌‌‌‌‏سی لس‌‌‌‌‏آنجلس و اسوشیتدپرس، سیانسیا ۲۳ ساله اهل پنسیلوانیا نیوجرسی مظنون این تیر‌‌‌‌‏اندازی می‌‌‌‌‏باشد.

یک مامور پلیس بیان کرد که سیانسیا لباس نظامی به تن داشته و کیفی حمل می‌‌‌‌‏کرده که روی آن نوشته شده بود: “قصد داشت مامورین امنیت سازمان حمل و نقل آمریکا و همچنین خوک‌‌‌‌‏ها را بکشد.”

مظنون این حادثه در حالی که اسلحه را در کیفش حمل می‌‌‌‌‏کرد، خود را به بخش امنیت ترمینال ۳ فرودگاه لس آنجلس رساند و از مردم پرسید که آیا اینجا آژانس امنیت سازمان حمل و نقل است. پس از آن شروع به تیر‌‌‌‌‏اندازی کرد.

در گزارش‌‌‌‌‏های اولیه بیان شد که وی کارمند اسبق سازمان حمل و نقل آمریکا بوده است، اما این سازمان ادعا کرد که او هرگز به استخدام این سازمان در نیامده است.

برادر وی به اسوشیتد پرس گفت که پیش از این حادثه او پیغامی از سیانسیا دریافت کرد که وی قصد کشتن خود را دارد. پس از آن پدرش با مقامات تماس گرفت و آن‌‌‌‌‏ها خودرویی را برای بررسی به منزل سیانسیا فرستادند.

برادر سیانسیا همچنین افزود: “وی با دو هم اتاقی‌‌‌‌‏اش زندگی می کرد. دیروز او را دیدیم و حالش خوب بود.”

مامور کشته شده ۴۰ سال سن داشت و در درمانگاه جان سپرد.

در پی تیر اندازی شاهدان گفتند که محل حادثه بسیار به هم ریخته شده بود و هر کس سعی می کرد به سرعت فرار کند. یکی از شاهدان به ان‌‌‌‌‏بی‌‌‌‌‏سی گفت: “ما آنجا ایستاده بودیم و ناگهان شخصی شروع به شلیک کردن کرد.”

این حادثه آشفتگی و تاخیر زیادی در پرواز‌‌‌‌‏های سراسر آمریکا به وجود آورد.

اسکرین‌‌‌‏شات از توییتر سی‌‌‌‏ان‌‌‌‏ان، اسلحه مظنون را نشان می‌‌‌‏دهد

تخلیه فرودگاه لس‌‌‌‏آنجلس پس از حادثه تیر‌‌‌‏اندازی (Phoebe Zhang/Epoch Times)

اپک تایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی