Search
Asset 2

پیمانکار سابق دولت امریکا تصاویری را از موجودات فرازمینی نشان می‌دهد (فیلم)

 

جهان مملو از اسراری است که دانش کنونی ما را به چالش می‌کشد. اپک تایمز در بخش ماوراء دانش، داستانهایی از پدیده‌های خارق‌العاده را گرد آورده است تا به تصورات ما بال و پر دهد و راه را برای مسائل ممکنی که قبلاً انکار می‌شدند باز کند. آیا آنها واقعی هستند؟ تصمیم با خودتان است.

(فیلم اصلی این مقاله، از یوتیوب برداشته شد. اپک تایمز آن را با فیلمی مرتبط از تلویزیون دلیپ (TheLip.TV) جایگزین کرد که صحنه‌هایی از نسخه اصلی را نشان می‌دهد. نگرش‌های مطرح شده در این فیلم بیانگر دیدگاه‌های اپک تایمز نیستند.)

«بوید بوشمن»، که در تاریخ هفتم اوت فوت کرد، قبل از مرگش طی مصاحبه‌ای، یک‌سری اطلاعات درباره تصاویری از موجودات فرازمینی و سفینه‌های آنها ارائه داد. او این تصاویر و اطلاعات را درمقام یکی از دانشمندان ارشد شرکت «لاکهید مارتین» (شرکت هوافضا، تجهیزات نظامی امنیت و اطلاعات امریکایی) به دست آورد.

امتیازنامه‌های ثبت شده ایالات متحده به‌دست بوید بوشمن شامل فعالیت‌های او در لاکهید مارتین، در مقام یک پیمانکار برجسته فن‌آوری برای دولت آمریکا است و درواقع بیانگر هویت او به‌عنوان یکی از کارمندان سابق است. طراحی‌های او شامل سیستمی برای شناسایی سفینه فضایی یا تخلیه دود موشک، سیستم تشخیص فلز و دستگاهی برای تشخیص تشعشع می‌شود.

این مصاحبه از سوی «مارک کیو. پترسون» در یوتیوب گذاشته شد که روزنامه نیویورک دیلی نیوز او را تحت ‌عنوان یک مهندس مستقل هوا‌فضا معرفی می‌کند. بوشمن در طول مصاحبه گفت که از کارکنان رده‌بالایی بود که به اطلاعات سری بسیاری دسترسی داشت. او عکس‌هایی را نشان داد که ظاهراً از موجودات فرازمینی گرفته شده بودند و درباره این موجودات صحبت کرد. او گفت که موجودات فرازمینی مزبور از کوئین‌تونیا (به‌لحاظ آوایی از روی فیلم تلفظ شد) هستند که ۶۸ سال نوری از زمین فاصله دارند. بوشمن گفت که اگر یک فضاپیما نتواند سریع‌تر از سرعت نوری که آلبرت اینشتین اثبات کرد حرکت کند، سفر به کوئین‌تونیا حداقل ۶۸۰۰۰ سال طول می‌کشد. بوشمن همچنین گفت که این موجودات فرازمینی، بااین‌حال، قادر بودند این سفر را طی ۴۵ دقیقه انجام دهند.

بوشمن گفت که برخی از موجودات فرازمینی ۲۰۰ ساله بودند. وی همچنین ادعا کرد که ۱۸ موجود فرازمینی با تیم دانشمندان او همکاری می‌کردند. او شکل استخوان‌بندی و ساختار بدن آنها را بیشتر توضیح داد: آنها پنج انگشت در هر دست و پا دارند. دارای دو چشم و سه ستون فقرات (که در‌واقع از غضروف ساخته می‌شوند) هستند.

آنها به‌طور ذهنی ارتباط برقرار می‌کنند. او گفت که اگر سؤالی در ذهن خود داشته باشید، «با یکی از آنها به اتاقی می‌روید و ناگهان متوجه می‌شوید که خودتان پاسخ سوال خودتان را با صدای خودتان می‌دهید.» درواقع آنها به‌طور ذهنی با استفاده از صدای خودتان به شما پاسخ می‌دهند.

باوجود نامشخص‌بودن تصاویر‌ فضاپیماهای موجودات فرازمینی، تصاویر خود این موجودات واضح و روشن هستند.

بوشمنگفت که قطر این فضاپیما ۱۱ متر بود. موجودات فرازمینیظاهراًدوربین خود را از مکانی خارج از فضاپیمایخود‌شان آوردندو ازسیاراتدر منظومه شمسی ما عکس‌هایی تهیه کردند که در این فیلمنشان داده شدند.

بوشمن گفت که از آنها تصویر موتور فضاپیما را درخواست کرد و عکسی شبیه ساختار یک وب را دریافت کرد. او گفت: «نمی‌داند معنی آن چیست.»

یکی از خوانندگان اپک تایمز عکس عروسکی را برای ما ارسال کرد که به نظر می‌رسد بسیار شبیه موجودات فرازمینی در عکس بوشمن در صفحه فیس بوک ماورای دانش اپک تایمز باشد. معلوم نیست که عروسک چه وقت و از سوی چه کسی فرستاده شد.

اپک تایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی