
رونمایی از سمفونی ۱۶«شاهین فرهت» در فرهنگسرای ارسباران
از سمفونی۱۶، اثر «شاهین فرهت»، طی مراسمی رونمایی شد. به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی، آلبوم «سمفونی شماره ۱۶»، اثری ارکسترال از استاد شاهین فرهت، آهنگساز و موسیقیدان معاصر است که صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه، با حضور موسیقیدانانی همچون «لوریس چکناواریان»، «امیرمهیار تفرشیپور» و «رضا مهدوی»، در فرهنگسرای ارسباران














