حریق بامداد چهارشنبه در خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه دریانوردی چابهار خسارت جانی در بر نداشت.
به گزارش ایرنا، «مسعود بلیده»، عضو شورای اسلامی شهر چابهار علت بروز آتشسوزی را اتصال برق ساختمان عنوان کرد و گفت: «بیدار بودن یکی از دانشجویان وشتاب عمل آنها در خارج شدن از داخل این ساختمان یک طبقه باعث شده تا به کسی آسیب وارد نشود.»
وی افزود که دود ناشی از آتشسوزی تمام فضای داخلی ساختمان را فرا گرفته و خسارت زیادی به این خوابگاه دخترانه وارد شده است.
مسعود بلیده گفت: «چهار سال پیش نیز آتشسوزی در یک از خوابگاههای این دانشگاه رخ داد که در آن چهار جوان جان خود را از دست دادند ولی متاسفانه در این ارتباط کسی توبیخ نشد.»
در این خوابگاه که داخل آن کاملا سوخته است، حدود ۱۰۰ دانشجوی دختر سکونت داشتند که اکنون باید برای اسکان آنان در محلی موقت چاره اندیشی شود.
اپکتایمز در ۳۵ کشور و۲۱ زبان منتشر میشود.

















