در ادامه تشدید تنشها میان اسرائیل و جمهوری اسلامی، ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ هدف را در مناطق غربی و مرکزی ایران مورد حمله قرار داده است.
به گزارش این نهاد نظامی، اهداف مورد حمله شامل انبارها و سکوهای پرتاب موشکهای بالستیک و پهپادها، سامانههای پدافند هوایی و مراکز تولید تسلیحات بوده است.
یک منبع آگاه به روزنامه اسرائیل هیوم اعلام کرده است که حمله اخیر به یک میدان بزرگ گازی در ایران، «نشاندهنده تشدید درگیریها» بوده و میتواند حدود یکپنجم ظرفیت فرآوری گاز این کشور را تحت تأثیر قرار دهد.
ارتش اسرائیل همچنین از شناسایی یک حمله جدید موشک بالستیک از سوی جمهوری اسلامی خبر داد و اعلام کرد که آژیرهای هشدار در مناطق شمالی این کشور به صدا درآمده است.
در تازهترین حملات، منطقه ایلات در جنوب اسرائیل هدف قرار گرفت که گزارشی از تلفات یا خسارات در آن منتشر نشده است.
همچنین منابع امدادی اعلام کردند در حمله موشکی دیگر تهران به مناطق مرکزی اسرائیل، سه نفر بهطور سطحی زخمی شدند.
در این حملات، چندین نقطه اصابت مهمات خوشهای در مناطق مرکزی اسرائیل گزارش شده که در یکی از موارد به یک خانه مسکونی خسارت وارد شده است.
















