رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفته است که مردم اسرائیل حیفا و تلآویو را ترک کنند.
به گزارش رسانههای داخلی، عبدالرحیم موسوی در روز سهشنبه ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد)، در پیامی تصویری گفت که کشتهشدن دانشمندان هستهای و فرماندهان نظامی، «نیروهای مسلح را برای اجرای فرمان تنبیه پشیمان کننده قطعا مصممتر خواهد کرد.»
به گفته ستادکل نیروهای مسلح، تاکنون نیروی هوافضای سپاه پاسداران و پدافند هوایی در با کمک سایر نیروهای مسلح، ضربات سهمگینی به اسرائیل وارد کرده است.
















