Search
Asset 2

نمایشگاه نقاشی مریم جواهری به نفع بیماران دیابتی

نمایشگاه نقاشی مریم جواهری به نفع بیماران دیابتی، آبان ۱۳۹۲، تهران (اپک‏تایمز)
نمایشگاه نقاشی مریم جواهری به نفع بیماران دیابتی، آبان ۱۳۹۲، تهران (اپک‏تایمز)
نمایشگاه نقاشی مریم جواهری به نفع بیماران دیابتی، آبان ۱۳۹۲، تهران (اپک‌‏تایمز)

هفته گذشته نمایشگاهی از نقاشی‌های مریم جواهری در نگارخانه کمال‌‌‏الدین بهزاد در تهران برگزار گردید. عواید این نمایشگاه به نفع بنیاد خیریه بین‌‌‏المللی پیشگیری و کنترل دیابت اختصاص یافته است.

مریم جواهری هنرمند نقاش اهل مشهد، که حدود ۲۰ سال است به این هنر می‌پردازد، تا‌‌‏کنون چندین نمایشگاه نقاشی بر پا نموده است.

وی می‌‌‏گوید که در کار‌‌‏هایش از سبک خاصی پیروی نمی‌کند و بیشتر آثارش از طریق ارتباط معنوی شکل گرفته است. وی با اشاره به سمبل پرنده در اغلب نقاشی‌هایش، مخصوصاً نقاشی‌های دو نمایشگاه با نام‌‌‏های “یاد دوست” و “مناجات”، بیان کرد که پرنده را نماد جان و نفس پاک انسان می‌‌‏داند و در کار‌‌‏هایش سعی در نشان دادن جنبه‌‌‏های مثبت و پاکی‌‌‏های انسان دارد.

جواهری در ادامه افزود که عواید فروش نمایشگاه‌های خود را به نفع خیریه اختصاص می‌دهد و در نظر دارد نمایشگاه بعدی خود را به نفع آسایشگاه کهریزک برگزار کند.

این نمایشگاه در روز پنج شنبه ۱۶ آبان‌ماه به کار خود پایان داد.

 

نمایشگاه نقاشی مریم جواهری به نفع بیماران دیابتی، آبان ۱۳۹۲، تهران (اپک‌‏تایمز)

 

نمایشگاه نقاشی مریم جواهری به نفع بیماران دیابتی، آبان ۱۳۹۲، تهران (اپک‌‏تایمز)

 

نمایشگاه نقاشی مریم جواهری به نفع بیماران دیابتی، آبان ۱۳۹۲، تهران (اپک‌‏تایمز)

 

نمایشگاه نقاشی مریم جواهری به نفع بیماران دیابتی، آبان ۱۳۹۲، تهران (اپک‌‏تایمز)

 

نمایشگاه نقاشی مریم جواهری به نفع بیماران دیابتی، آبان ۱۳۹۲، تهران (اپک‌‏تایمز)

 

نمایشگاه نقاشی مریم جواهری به نفع بیماران دیابتی، آبان ۱۳۹۲، تهران (اپک‌‏تایمز)

 

اپک تایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر می‌شود.

اخبار بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی