
نمایشگاهی از آثار هنرمندان مجسمه سازِ دانشگاه تهران در نگارخانه ممیزِ خانه هنرمندان تهران برپاست.
این نمایشگاه، دو دهه فعالیت هنری و آثار فارغالتحصیلان رشته مجسمهسازی دانشگاه تهران را در معرض دید علاقهمندان به این هنر گذاشته است. مجمسهها که از مواد مختلفی تهیه شدهاند، در موضوعات متنوعی به نمایش در آمدهاند.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، کورش گلنازی، دبیر نمایشگاه فارغالتحصیلان رشته مجسمهسازی دانشگاه تهران، این نمایشگاه را بهانهای برای بررسی مجسمهسازی ایران در طول نزدیک به دو دهه برشمرد و افزود: “تاکنون مجموعهای گسترده برای نمایش مجسمهسازی و در حقیقت بررسی رشته مجسمهسازی که در سال ۷۸ در دانشگاه هنر آغاز شد، وجود نداشت. این مجسمهها پایاننامه فارغ التحصیلانی است که در حال حاضر جزو استادان برجسته مجسمهسازی هستند.”
این نمایشگاه تا ۲۱ شهریور ماه ادامه دارد.
با کلیک بر روی یک تصویر، وارد گالری شوید.




















اپک تایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر میشود.











