Search
Asset 2

عذرخواهی سیامک انصاری مجری برنامه «بازمانده» و سعید طالبی، کارگردان به دلیل توهین به نمادهای باستانی ایران

سیامک انصاری، یکی از مجریان و سعید طالبی کارگردان و تهیه‌کننده برنامه بازمانده که در آن به نمادهای باستان ایران سنگ‌پرانی می‌شد، از شهروندان ایران معذرت‌خواهی کردند.
(Isna.ir)

سیامک انصاری، یکی از مجریان و سعید طالبی کارگردان و تهیه‌کننده برنامه بازمانده که در آن به نمادهای باستان ایران سنگ‌پرانی می‌شد، از شهروندان ایران معذرت‌خواهی کردند.

سیامک انصاری با انتشار ویدیوی کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی خطاب به مردم ایران گفت: «حق کاملا با شماست و من به سهم خود، به‌دلیل مسئولیت سنگینی که در قبال شما و ایران عزیز دارم، باید با دقت و توجه بیشتری عمل می‌کردم. امیدوارم مرا بابت این اشتباه ببخشید و بدانید که شما و ایران برایم چقدر ارزشمند هستید.»

سعید طالبی، نیز در ویدیویی با عذرخواهی از مردم ایران گفت: «بدون هیچ توجیهی می‌گویم که در آن صحنه اشتباه کردم. تمام تقصیرات و مسئولیت‌های این اتفاق ناگوار را برعهده می‌گیرم. هیچ کدام از بازیگران و عوامل این برنامه تقصیری نداشتند.»

اخبار بیشتر

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی