
چرا هنگکنگ هرگز دموکراسی را تجربه نکرده است؟
چرا هنگکنگ هرگز دموکراسی را تجربه نکرده است؟ (screenshot/Youtube) آیا هرگز هنگکنگ در طول ۱۵۰ سالی که مستعمرهی بریتانیا بود، دموکراسی داشت؟ البته که نه. ولی چرا به طور ناگهانی دانشجویان معترض جنبش چتر برای دموکراسی در هنگکنگ تظاهرات کردند؟ آیا دموکراسی بسیار محدودی که پکن به هنگکنگ داده







































