Search
Asset 2

دنیای بازی‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‏ای مملو از طرفداران گیم (به همراه تصاویر)

فضای نمایشگاه بازدید کنندگان را به دنیای بازی‌‌‌‌‏ها می‌‏برد. سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
فضای نمایشگاه بازدید کنندگان را به دنیای بازی‌‌‌‌‏ها می‌‏برد. سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)

سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‏های رایانه‌‌‏ای، نخستین روز را با استقبال خوبی از طرف علاقمندان به گیم آغاز کرد. در این نمایشگاه که از صبح سه‌‌‏شنبه ۲۲ مرداد ماه در مصلای امام خمینی تهران گشایش یافته، آخرین تولیدات و دستاوردهای صنعت گیم ایران درقالب بخش‌‌‏های گوناگونی به معرض نمایش درآمده است.

از جمله این بخش‌‌‏ها می‌‌‏توان به بخش بازی‌‌‏سازان مستقل، تولیدات (داخلی و خارجی)، خانواده، بازی و سرگرمی، غرفه اسرا ESRA (نظام رده‌‌‏بندی سنی گیم)، کارگاه آموزشی، مسابقات بازی‌‌‏های رایانه‌‌‏ای و موارد دیگر اشاره کرد که به لحاظ کمی و کیفی رشد و تحول چشمگیری نسبت به دو دوره پیشین از خود نشان می‌‌‏دهد.

بازدیدکنندگان که اغلب آن‌‌‏ها را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌‌‏دهند، با کنجکاوی وعلاقه به تماشا و استفاده از این بازی‌‌‏ها می‌‌‏پرداختند. شور و هیجان فضای نمایشگاه هر ببیننده‌‌‏ای از هر سنی را به بازی و یا نظاره آن ترغیب می‌‌‏کند.

مشاوره روانشناسی و نظام ملی رده بندی سنی بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، کارشناسان با استفاده از دستگاه‌‌‌‌‏های سنجش آسیب‌‌‌‌‏های بدنی و ذهنی به تحلیل و بررسی آثار بازی‌‌‌‌‏های مخرب بر کودکان می‌‌‌‌‏پردازند. سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)

از بخش‌‌‏های قابل توجه در این نمایشگاه غرفه مشاوره روانشناسی می‌‌‏باشد که کارشناسان با استفاده از دستگاه‌‌‏های سنجش آسیب‌‌‏های بدنی و ذهنی به تحلیل و بررسی آثار بازی‌‌‏های مخرب بر کودکان می‌‌‏پردازند، و والدین و بازدید کنندگان نیز می‌‌‏توانند مشکلات خود را با مشاوران و روانشناسان در میان گذاشته و با انجام آزمایش‌‌‏های متفاوت از آسیب‌‌‏های جسمی و روحی ناشی از این بازی‌‌‏ها جلوگیری کنند.

درغرفه اسرا (ESRA) با استفاده از نظام ملی رده بندی سنی بازی‌‌‏های رایانه‌‌‏ای، بازدید کنندگان و خانواده‌‌‏ها با بازی‌‌‏های متناسب با سن فرزندان خود آشنا شده و به تناسب آن‌‌‏ها، بازی‌‌‏ها را انتخاب و خریداری می‌‌‏کنند.

“دنیای بدون گیم” را می‌‌‏توان بی ضرر‌‌‏ترین قسمت نمایشگاه نامید. در این بخش بازی‌‌‏هایی برای کودکان تعبیه شده که کاملا بدور از دنیای رایانه و تکنولوژی‌‌‏ست و کودکان، نوجوانان و حتی بسیاری از بزرگسالان را سرگرم بازی های سالم می‌‌‏کند.

در قسمتی از سالن نیز دکوری از یک منزل طراحی شده که تداعی کننده زمان ظهور اولین بازی رایانه‌‌‏ای به نام “آتاری” در ایران است و بینندگان بزرگسال را برای لحظاتی به آن سال‌‌‏ها می‌‌‏برد.

برپایی ۳۰ کارگاه آموزشی و نیز فروشگاه نمونه بازی‌‌‏های رایانه‌‌‏ای با تنوع بیش از ۵۰ عنوان گیم از دیگر بخش‌‌‏های نمایشگاه سوم است.

این نمایشگاه تا ۲۶ مردادماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب دایر می‌‏باشد.

با کلیک بر روی یک عکس می‌‏توانید عکس‌‏ها را در گالری مشاهده کنید.

سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای،تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
در بخشی از سالن، دکوری از یک منزل طراحی شده که تداعی کننده زمان اولین بازی رایانه‌‌‌‌‌‏ای به نام "آتاری" در ایران است، سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‌‏تایمز)
بخش "دنیای بدون گیم". در این بخش بازی‌‌‌‌‏هایی برای کودکان تعبیه شده که به دور از دنیای رایانه و تکنولوژی‌‌‌‌‏ است. سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
بخش "دنیای بدون گیم". در این بخش بازی‌‌‌‌‏هایی برای کودکان تعبیه شده که به دور از دنیای رایانه و تکنولوژی‌‌‌‌‏ است. سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
بخش "دنیای بدون گیم". در این بخش بازی‌‌‌‌‏هایی برای کودکان تعبیه شده که به دور از دنیای رایانه و تکنولوژی‌‌‌‌‏ است. سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
مشاوره روانشناسی و نظام ملی رده بندی سنی بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، کارشناسان با استفاده از دستگاه‌‌‌‌‏های سنجش آسیب‌‌‌‌‏های بدنی و ذهنی به تحلیل و بررسی آثار بازی‌‌‌‌‏های مخرب بر کودکان می‌‌‌‌‏پردازند. سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
مشاوره روانشناسی و نظام ملی رده بندی سنی بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، کارشناسان با استفاده از دستگاه‌‌‌‌‏های سنجش آسیب‌‌‌‌‏های بدنی و ذهنی به تحلیل و بررسی آثار بازی‌‌‌‌‏های مخرب بر کودکان می‌‌‌‌‏پردازند. سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
فضای نمایشگاه بازدید کنندگان را به دنیای بازی‌‌‌‌‏ها می‌‏برد. سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‏تایمز)
سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‌‏تایمز)
سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌‌‌‌‌‏های رایانه‌‌‌‌‌‏ای، تهران، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ (اپک‌‌‏تایمز)

اپک تایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر می‌شود.

اخبار بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی