ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا صبح سهشنبه به وقت ایران اعلام کرد نیروهای این کشور در جریان عملیاتهای مستمر، مراکز فرماندهی و کنترل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توانمندیهای پدافند هوایی جمهوری اسلامی، محلهای پرتاب موشک و پهپاد و همچنین پایگاههای هوایی نظامی را منهدم کردهاند.
سنتکام در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد این اقدامات در چارچوب مقابله با تهدیدهای قریبالوقوع انجام شده است.
در این بیانیه آمده است که نیروهای آمریکایی به اقدامهای قاطع علیه تهدیدهای فوری ناشی از جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهند داد.
این نهاد نظامی جزئیات بیشتری درباره زمان و محل دقیق این حملات منتشر نکرده است.

















