Search
Asset 2

هیات تحریریه اپک تایمز: سال ۲۰۲۱ در کنارتان خواهیم ایستاد

هیات تحریریه اپک تایمز ما معمولا با شادی به استقبال سال نو می‌‌‏رویم، چرا که سال نو امیدآور پیش‌‌‏آمد‌‌‏های ناشناخته است. در سال ۲۰۲۱ اما جدال
(Corey Sipkin/AFP via Getty Images)

نوشته: هیات تحریریه اپک تایمز

ما معمولا با شادی به استقبال سال نو می‌‌‏رویم، چرا که سال نو امیدآور پیش‌‌‏آمد‌‌‏های ناشناخته است. در سال ۲۰۲۱ اما جدال و دلهره از شادی سال نو کاسته است. اما همچنان باید امیدوار بود، زیرا: در میان مهم‌‌‏ترین اتفاقات، سرنوشت‌‌‏مان در دستان خودمان است.

آمریکا با غیر منتظره‌‌‏ترین بحران سیاسی روبروست. رقابت انتخابات ریاست جمهوری هنوز به نتیجه نرسیده و اتهامات جدی درباره تقلب وجود دارد. با این وجود، مسائلی وجود دارد که از انتخاب یک رییس جمهور فراتر می‌‌‏رود.

بدون توجه به نتیجه انتخابات، آنچه اکنون انجام می‌‌‏دهیم مهم است. هر کدام از ما باید انتخابی بر پایه‌‌‏ای‌‌‏ترین مسائل داشته باشیم. کمونیسم به دنبال تحت کنترل گرفتن تمام دنیا و خاموش کردن صداهایی است که با آن مخالفت می‌‌‏شود. به هزاران روش در زندگی روزانه‌‌‏مان شاهد نبرد میان خوبی و پلیدی هستیم. چگونه پاسخ می‌‌‏دهیم؟ خوب یا بد را انتخاب می‌‌‏کنیم؟ حقیقت یا دروغ را؟ در این انتخاب، سرنوشت خود را رقم می‌‌‏زنیم.

تاریخ هر کدام از ما را به دقت بررسی می‌‌‏کند و در انتها، تاریخ در کنار کسانی می‌‌‏ایستد که با خوبی و حقیقت همراه می‌‌‏شوند.

در اپک‌‌‏تایمز، اینکه به آینده باور داریم و جویای حقیقت هستیم تغییر نمی‌‌‏کند.

با شرایط این پاندمی که اخیرا نشان از بدتر از بد شدن دارد، نیازمند دلگرمی هستیم.

همزمان، باید آگاه باشیم که این پاندمی پیامی با خود به همراه دارد. سرچشمه آن از حزب کمونیست چین است و هر مورد ابتلا یادآور آن است که تا چه حد حزب کمونیست چین برای دنیا خطرآفرین است.

اما دنیا جایگزینی برای بدخواهی حزب کمونیست چین دارد. تاریخ از بیماری‌‌‏های همه گیر در گذشته به ما درس می‌‌‏دهد که کسانی که ایمان قوی به کائنات داشتند فرصت بهتری برای باقی ماندن داشته‌‏اند. در چین می‌‌‏بینیم که حزب کمونیست چین تلاش می‌‌‏کند با سرکوب و آزار و شکنجه افراد با ایمان، ارتباط انسان با کائنات را از ریشه بر‌‌‏کند.

ما در اپک‌‏تایمز در مواجهه با مشکلات در کنار شما خواهیم ماند. با ایمان و امید، می‌‌‏توانیم از دل مصائب پی‌‌‏در‌‌‏پی پیش رو در سال ۲۰۲۱ با امیدی تازه به آینده سر برآوریم.

نوشته: هیات تحریریه اپک تایمز

مطالب دیگر:

وزیر امور خارجه پمپئو: چهره واقعی حزب کمونیست چین فاش شده است

رئیس سابق بزرگ‌‌‏ترین شرکت مدیریت دارایی مالی چین به اعدام محکوم شد!

مخالفت چند سناتور جمهوری‌خواه با نتایج آرای الکترال آریزونا، پنسیلوانیا و جورجیا

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی