Search
Asset 2

هیات تحریریه اپک تایمز: زمانی برای انتخاب: آزمایشی برای وجدان ما!

(Samuel Corum/Getty Images)
(Samuel Corum/Getty Images)

بحران سیاسی که اکنون ایالات متحده با آن دست به گریبان است، منجر به جدال و مبارزه‌‏ای آشکار برای حفظ وجدان و روح این کشور شده است. انتخابات اخیر آنقدر مهم است که از برنامه‌‏های معمول سیاسی فراتر رفته و مسایل مهم‌‏تری را در بر گرفته است؛ مسائلی که هر کدام از ما باید در مورد آنها انتخاب و موضع گیری کنیم.

وضعیت فعلی ما، وضعیت عجیبی است: در حالی که هر آمریکایی با این پاندمی و تاثیری که بر زندگی ما گذاشته است آشنا است، اما با وجود شواهد بسیار زیاد در خصوص تقلب در انتخابات، مردم هنوز از تأثیر این امر بر زندگی‌شان آگاه نیستند.

برخی از آمریکایی‌‏ها از این حقایق بی‌‏اطلاع هستند زیرا رسانه‌‏ها به طور عمد اطلاعات را پنهان می‌‏کنند؛ دلیل این امر ممکن است باعث شگفتی شما شود.

در آمریکا نیرویی آرام و ساکت در حال کار کردن بوده است، نیرویی که بتدریج کنترل ایدئولوژیکی اکثر موسسات، مشاغل و رسانه‌‏ها و حتی فرهنگ مردم را در کنترل خود گرفته است.

این نیرو همان مارکسیسم و کمونیسم است. افرادی که اخبار و مطالب ما را دنبال کرده‌‏اند از شنیدن آن چندان متعجب نمی‌‏شوند، ولی افرادی که تا کنون این موضوع را نشنیده بودند ممکن است آن را دور از ذهن یا باورنکردنی تصور کنند.

این گونه نبود که به ما هشدار داده نشده بود. این هدف اعلام شده اتحاد جماهیر شوروی بود که برای براندازی آمریکا از درون، در احزاب سیاسی، رسانه‌‏ها و دانشگاه‌‏های ما بتواند نفوذ کند. اکنون این روند تقریباً کامل شده است.

این برنامه ده‌‏ها ساله کمونیستی براندازی مردم آمریکا، در انتخابات سال ۲۰۲۰ به اوج خود رسید. در حالی که قبلا احزاب سیاسی اصلی این کشور تفاوت چندانی از نظر پایه‌‏ای و اصولی با یکدیگر نداشتند، به تدریج یکی از احزاب توسط گروه‌‏های کمونیستی، تبدیل به برانداز شد.

در جریان انتخابات گذشته، هر دو حزب پرچم آمریکا را به اهتزاز در می‌‏آوردند و سرود ملی می‌‏خواندند، اما اکنون یک طرف معتقد است که آمریکا دچار یک نقص اساسی ملی شده است.

در طول تابستان گذشته، گروه‌‏های مارکسیستی مانند «جان سیاه پوستان مهم است»، که توسط مارکسیست‌‏های خود خوانده تاسیس شد، نگرانی‌‏های واقعی نژادپرستی را برای اهداف سیاسی ربوده‌‏اند، و گروه چپ افراطی آنتیفا، پشت آشوب‌‏ها و خشونت‌‏ها بودند. این گروه‌‏ها ارتباط مستقیمی با گروه‌‏های کمونیستی متصل به حزب کمونیست چین (ح.ک.چ) دارند.

از جمله مجسمه‌‏های شکسته شده در این شورش‌‏ها شامل مجسمه‌‏های توماس جفرسون، جورج واشنگتن، فرانسیس اسکات کی، سنت جونیپرو سرا و حتی مجسمه عیسی مسیح بود.

از دید کسانی که از کمونیسم فرار کردند، تفاوتی در حمله به میراث آمریکا با انقلاب فرهنگی که در دهه۱۹۶۰ در چین کمونیست دیده شد، نداشت. کمونیسم هر کجا که برود، تاریخ، اصول و اعتقادات یک کشور را هدف قرار می‌‏دهد تا آن را کنترل کند.

در طول انقلاب فرهنگی، رسانه‌‏ها بی‌‏وقفه به رهبر وقت چین لیو شاوقی حمله کردند؛ لیو برکنار شد و به طور دردناکی مرد.

گارد سرخ جوان تمام آثار باستانی و یادگارهای فرهنگی که توانستند پیدا کنند را از بین برد. آنها هر کسی را که از فرهنگ سنتی اطلاع داشت می‌‏زدند، معابد را خراب و مجسمه‌‏ها را نابود می‌‏کردند.

دقیقاً همان ایدئولوژی کمونیستی، امروز جنبش‌‏های جان سیاهان مهم است و گروه آنتیفا را در ایالات متحده پیش می‌‏برد. آنها در تلاشند اخلاق سنتی و باستانی و همچنین ساختار سنتی جامعه آمریکا را از بین ببرند. برعکس کمونیسم که علیه جامعه و انسانیت است، سنت‌‏ها به مردم میراث باستانی و فرهنگی را یادآوری می‌‏کنند.

کمونیسم صرفاً یک مدل اقتصادی بد نیست؛ آن یک سیستم شیطانی است که مسئول قتل بیش از ۱۰۰ میلیون انسان بی‌‏گناه در طی ۱۰۰ سال گذشته است. آن تمدن‌‏ها و سنت‌‏های خوب و میراث فرهنگی بسیاری از کشورها را نابود کرده است و هر کجا که باشد نفرت را در مردم تحریک می‌‏کند.

براندازی با حزب کمونیست چین

حزب کمونیست چین جهان آزاد  و به‌‏ویژه ایالات متحده را تهدیدی مرگبار بر حکومت دیکتاتوری خود می‌‏داند. این کشور برای شکست و نابودی آمریکا همه کار خواهد کرد.

طی دو دهه گذشته، کاهش معیارهای اخلاقی در آمریکا، این امکان را برای چین کمونیست فراهم کرده است که بتواند از این سیستم سو استفاده کند.

به طور سیستماتیک نخبگان کلیدی و اصلی آین کشور در دولت، رسانه، دانشگاه و تجارت را تطمیع، خریداری یا تهدید کرده است. دام شیرینی که به نظر می‌‏رسد نماینده‌‏ای به نام اریک سوالول در آن افتاده است، تنها نوک کوه یخ است.

حزب کمونیست چین با استفاده از زنان و پول توانست بسیاری از نخبگان را تحت کنترل خود درآورد. این شرکت همچنین نفوذ خود را بر روی وال استریت از طریق خرید بالا محکم کرده است. نخبگان وال استریت – مسئول فشار به شرکت‌‏ها برای انتقال به چین – بیشترین سود را از این تغییر پایه‌‏ای تولید آمریکا به چین کسب کردند. در همین حال، این پول وال استریت است که از مشاغل اصلی در چین، از جمله توسعه نظامی چین، پشتیبانی کرده است.

همانطور که اخیراً پروفسور چینی، دی دونگشنگ، دانشیار دانشکده مطالعات بین الملل در دانشگاه رنمین چین در پکن فاش کرد، حزب کمونیست چین از دوستان خوب خود در وال استریت برای کنترل ایالات متحده، از نظر سیاسی و مالی، برای دهه‌‏ها استفاده کرده است.

حزب کمونیست چین در مورد آمریکا با جزئیات کامل مطالعه کرده است. آن هر کنگره، سناتور و فرماندار و حتی هر یک از اعضای لابی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است و دقیقاً مشخص کرده است که سیستم آمریکا چگونه کار می‌‏کند و چگونه می‌‏تواند افراد مهم و کلیدی این کشور را فاسد کند. به همین دلیل حزب کمونیست چین توانست به‌‏طور خیلی عمیقی در انتخابات سال ۲۰۲۰ درحالی که عمدتا نامریی باشد، دخالت کند.

بازسازی ایالات متحده

این فساد و کنترل و دستکاری برای تنظیم مجدد ایالات متحده و سپس جهان، بر أساس اصول حزب کمونیست چین، دارد صورت می‌‏گیرد. حزب کمونیست چین، مبارزه، ماتریالیسم و الحاد را آموزش می‌‏دهد.

مبارزه شامل جنگیدن برای رسیدن، به روش خود است. درگیری‌‏ها ممکن است جسمی یا روانی باشند. در هر صورت، قانون و حقیقت به خاطر قدرت کنار گذاشته می‌‏شوند.

ماتریالیسم شامل درک و فهم خودمان از پایین به بالا است. بشریت به عنوان مجموعه‌‏ای از خواسته‌‏ها مانند گرسنگی، ترس و هوس توصیف می‌‏شود. موارد بالاتر، مانند وجدان یا معنویت، به رسمیت شناخته نمی‌‏شوند.

الحاد شامل انکار وجود خداست. با آن انکار، بشریت، اخلاقیات و استقلال واقعی را که از باورهای او بر می‌‏خیزد را از دست می‌‏دهد.

حزب کمونیست چین رژیم سانسور، تبلیغات و کنترل اجتماعی را ایجاد کرده است که به او این امکان را می‌‏دهد تا کامل‌‏ترین استبداد شناخته شده در تاریخ را به کار گیرد.

اگر حزب کمونیست چین تسخیر خود بر ایالات متحده را به‌انجام برساند، آنگاه اشکال آن استبداد به ایالات متحده وارد می‌‏شود و آمریکایی‌‏ها یاد می‌‏گیرند که طبق اصول حزب کمونیست چین زندگی کنند، احساس کنند و فکر کنند. ایالات متحده و جهان وارد شبی به ظاهر بی‌‏پایان می‌‏شوند که در آن نور معنا و حقیقت خاموش خواهد شد.

یک انتخاب

آن لحظه هنوز فرا نرسیده است. همه آمریکایی‌‏ها سرنوشت خود را در دست دارند و با تعیین سرنوشت خود می‌‏توانند به تعیین آینده کشور ما کمک کنند.

پایه‌‏های اساسی هر ملتی اخلاقیات آن است. در حالی که حزب کمونیست چین برای دهه‌‏ها به دنبال فساد اخلاقی ما بوده است، هر یک از آمریکایی‌‏ها می‌‏توانند چاپلوسی‌‏های فریبانه کمونیسم را به نفع اخلاقیات سنتی رد کنند.

آمریکایی‌‏ها می‌‏توانند صداقت را به جای تقلب، مسئولیت شخصی را به جای سوسیالیسم؛ حقیقت و اخبار آزادانه را به جای پروپاگاندا و سانسور و اعتقاد را بجای الحاد و بی‌‏خدایی انتخاب کنند. این مسیری مطمئن برای یافتن ایمنی است.

از آنجا که ما با یک انتخابات مغشوش و تجدید حیات ویروس حزب کمونیست چین، روبرو هستیم، قرار گرفتن در سمت درست بیش از هر زمان دیگری حیاتی است. هم در فرهنگ‌‏های باستان غربی و هم شرقی، بلایا و امراض دلایلی برای حملات خود داشتند و مردم با صداقت و درستکاری و حفظ ذهنی درست و نیک، می توانستند زنده بمانند.

نوشته: هیات تحریریه اپک تایمز

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی