Search
Asset 2

کمیته مجلس سنا قصد دارد اولین جلسه دادرسی فدرال در مورد «بی‌نظمی‌های» انتخاباتی را برگزار کند

کمیته مجلس سنا قصد دارد اولین جلسه دادرسی فدرال در مورد «بی‌نظمی‌های» انتخاباتی را برگزار کند این یک وضعیت وحشتناک است که شما درصد بسیار زیاد
سناتور رون جانسون (Charlotte Cuthbertson/The Epoch Times)

کمیته مجلس سنا هفته آینده در مورد بی‌نظمی‌های رخ داده در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده، جلسه‌ای برگزار خواهد کرد.

سناتور رون جانسون، رئیس امنیت هوملند و کمیته امور حکومتی سنا گفت: «متوجه هستم که بسیاری از مشکلات مطرح شده به‌طور مناسب در دادگاه‌ها مطرح و حل و فصل خواهد شد. اما این واقعیت همچنان باقی است که درصد زیادی از مردم آمریکا نتیجه انتخابات سال ۲۰۲۰ را قانونی نمی دانند، زیرا به دلیل بی نظمی‌های آشکار که به طور کامل بررسی نشده‌اند، اینگونه مسائل به نتیجه نمی‌رسند. این یک وضعیت پایدار برای کشور ما نیست.»

«تنها راه حل برای برطرف کردن این سؤظن‌ها، شفافیت کامل و آگاهی عمومی است. این هدف از این جلسه دادرسی است.»

اولین جلسه کمیته در ۱۶ دسامبر برگزار خواهد شد. جزئیات بیشتر، از جمله شاهدان، هفته آینده در دسترس خواهد بود. جلسه دادرسی هنوز در تقویم کمیته ذکر نشده است.

به گفته مسئولان، شاهدان، افشاگران و کارشناسان داده، برخی از تقلبها و سایر بی‌نظمی‌ها در جریان انتخابات سال ۲۰۲۰ رخ داده است. سطح تقلب مورد اختلاف است. دموکرات ها و بسیاری از مقامات معتقدند که این برای تغییر نتایج انتخابات کافی نبوده است، در حالی که رئیس جمهور دونالد ترامپ،  و جمهوری خواهان، با توجه به نتایج فعلی، که حاکی از نزدیک بودن رقابت دو نامزد در انتخابات است، می‌گویند به نظر می‌رسد که برای تغییر نتیجه کافی بوده است.

جانسون روز چهارشنبه به فاکس نیوز گفت، وکلای ویسکانسین و نوادا از جمله شاهدانی هستند که قانونگذاران از آنها خواهند شنید. او  به ادعاهای وکلای ترامپ اشاره کرد مبنی براینکه در نوادا، ۴۲۰۰۰ نفر دو بار رأی دادند و افراد مرده رأی دادند.

او در ادامه گفت: «ما می خواهیم این سؤالات را بپرسیم، موضوع این کامیون آراء که باشتاب از گریت پلینز واقع در نیویورک، به سمت فیلادلفیا رفته چه بوده است؟ چگونه این نوع چیزها را توضیح می‌دهید؟ بنابراین ما می‌خواهیم آن جلسه را برگزار کنیم و می خواهیم این سؤالات ها را بپرسیم و برای آنها توضیح می‌خواهیم. زیرا مردم آمریکا سزاوار این هستند که بدانند چه اتفاقی افتاده است.»

«این یک وضعیت وحشتناک است که شما درصد بسیار زیادی از مردم آمریکا را دارید که این انتخابات را قانونی نمی‌دانند، زیرا دموکرات‌ها به سمت پاکت‌های آراء هجوم آوردند. آنها همه تلاش خود را کردند و باعث شدند نتیجه این انتخابات مشکوک باشد.»

مطالب دیگر:

کاوش مالیاتی هانتر بایدن با نگرشی بر معاملات تجاری با چین

همان سبک و سیاق قدیمی: چگونه کمونیست‌های طرفدار پکن، انتخابات را کمابیش به نفع جو بایدن به سرقت بردند

وزارت امور خارجه برای بیست‌ویکمین بار چین را در لیست سیاه ناقضان آزادی مذهبی قرار داد

نفوذ رژیم چین در آمریکا با کمک سرمایه‌داران وال‌استریت

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی