Search
Asset 2

کودکانی استثنایی که توسط حیوانات بزرگ شدند

اورانگوتان
در مالزی گروهی از اورانگوتان ‏ها پسربچه‏ای را همچون فرزند خود بزرگ کردند. ‌ (Youtube)
 اورانگوتان
در مالزی گروهی از اورانگوتان ‏ها پسربچه ‏ای را همچون فرزند خود بزرگ کردند. ‌ (Youtube)

 

کودکانی در دنیا هستند که گم شدند، رها شدند و یا والدینشان آنها را به شدت طرد کردند. با این وجود برخی از این کودکان حتی در وحشی‌ترین محیط‌ها شانس زنده ماندن پیدا کردند. آنان با کمال تعجب به لطف حیواناتی که جایگزینی برای والدین و خانواده آنان بودند، به بقا خود ادامه دادند.

۱- ناتاشا میخائیلوف، بزرگ شده توسط سگ‌ها

 سگ‌ها
سگ‌ها (Youtube)

 

«ناتاشا میخائیلوف» از سیبری توسط سگ‌ها بزرگ شد. او با پارس کردن ارتباط برقرار می‌کرد، چهار دست و پا می‌خزید، با استفاده از زبان خود آب می‌نوشید و در یک آپارتمان متروکه زندگی می‌کرد تا در نهایت نجات پیدا کرد.

۲- وانیا یودین، بزرگ شده توسط پرندگان

birds
پرندگان (Youtube)

 

«وانیا یادین» در آپارتمانی پر از پرندگان بزرگ شد. بی‌توجهی مادر او سبب شد که وانیا مجبور شود رفتار پرندگان را در خانه تقلید کند. او منظور خود را از طریق جیک‌جیک کردن و بال زدن با بازوان ابراز می‌کرد.

۳- لیوکا، «پسر گرگینه»

 گرگ‌ها
گرگ‌ها (Youtube)

 

«لیوکا» نام مستعاری است که به این پسر ناشناس داده شده است. از آنجایی که او با گرگ‌ها زندگی کرده بود، به او لقب «پسر گرگینه» داده شد. او همانند عضوی از گروه گرگ‌ها رفتار می‌کرد. دندان‌های بسیار تیزی داشت و ناخن‌های انگشت شست پای او شبیه پنجه بود. او همچنین مانند یک حیوان وحشی غذا می‌خورد. پس از این‌که کشف شد، در بیمارستان برای معاینه بستری شد؛ ولی چون بسیار قوی و خشن بود و بسیار وحشیانه رفتار می‌کرد، قادر بود فرار کند. هم‌اکنون مأموران به دنبال یافتن او هستند.

۴- پسر اورانگوتان

 اورانگوتان
اورانگوتان ‌ (Youtube)

 

«پسر اورانگوتان» توسط مأمورین مالزیایی دستگیر شد. چند سال پیش گروهی از اورانگوتان‌ها این پسر را به فرزندی گرفتند. او به روش زندگی اورانگوتان‌ها خو گرفت؛ آموخت چگونه با آنان ارتباط برقرا کند؛ مانند آنان غذا بخورد و همانند آنان راه برود. اورانگوتان‌ها پسر را قبول کردند و او را مانند یکی از خودشان بزرگ کردند. این مسأله، کار برگرداندن پسر را برای مأمورین بسیار دشوار کرد.

۵- پسرغزال

غزال
غزال (Youtube)

 

«پسر غزال» در صحرای سوریه یافت شد در حالی‌که با یک غزال زندگی می‌کرد. او لاغر بود و به سرعت می‌دوید «با سرعت ۵۰ کیومتربر ساعت و یا ۳۱ مایل بر ساعت». با این‌که یک جیپ نظامی او را تا زمان خسته شدن تعقیب کرده و در نهایت دستگیر کرده بود؛ سرنوشت او نامعلوم است.

اپک تایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی