Search
Asset 2

تروُر لودون: به حزب کمونیست چین پایان دهید وگرنه باید برای بقا بجنگیم

رژیم کمونیست چین برای هرگونه کاهش در توانایی نظامی ایالات متحده، و مسائلی که توجه منابع نظامی را از شرایط واقعی نبرد دور نگه دارد اشتیاق
(Kevin Frayer/Getty Images, Eric Baradat/AFP via Getty Images)

تروُر لودون در مصاحبه اخیر خود گفت: «برای نجات آمریکا، باید به‌طور فعال با حزب کمونیست چین (ح‌ک‌چ) بجنگیم وگرنه برای بقا و آزادی خود باید برای همیشه بجنگیم.»

 لودون در مصاحبه با برنامه فوکس تاک از تلویزیون ان‌تی‌دی گفت: «فقط ترویج آزادی و کارآفرینی آزاد خوب نیست. همه ما باید ضد کمونیست‌ها در سطح محلی و در سطح ملی فعال باشیم.. ما باید جهان را از شر حکومت‌های کمونیستی خلاص کنیم، در غیر این صورت، باید برای بقا و آزادی خود برای همیشه بجنگیم.»

بقا و آزادی کمونیسم ۱۰۰ سال است که در آمریکا نفوذ کرده است - که ابتدا با هماهنگی اتحاد جماهیر شوروی هماهنگ میسر شد، اکنون توسط چین کمونیستی
تروُر لودون، فعال ضد کمونیست، محقق و فیلمساز در نیویورک در ۲۷نوامبر۲۰۲۰. (Brendon Fallon/The Epoch Times)

لودون نویسنده، فیلمساز و سخنران عمومی است. او همچنین از همکاران اپک تایمز است.

لودون گفت: «کمونیسم همیشه برنامه‌ای برای تسلط بر جهان داشته است. مانع اصلی این امر یک ایالات متحده آزاد است.»

لودون گفت که کمونیسم ۱۰۰ سال است که در آمریکا نفوذ کرده است – که ابتدا با هماهنگی اتحاد جماهیر شوروی هماهنگ میسر شد، اکنون توسط چین کمونیستی – و آمریکا بسیار نزدیک به سرنگونی است.

او گفت: «اکنون ما ثمرات ۱۰۰ سال نفوذ را می‌بینیم. تقریباً در حال سقوط هستیم-هر نهاد اصلی تحت تسلط چپ‌های افراطی، کمونیست‌ها، عوامل چینی و دشمنان آمریکا است. بنابراین  باید فعال شویم زیرا زمان بسیار کمی برای متوقف کردن این کار باقی مانده است.»

لودون گفت میلیون‌ها نفر در حال حاضر مشغول فعالیت هستند – در حال مبارزه با نظریه انتقادی نژاد،  زیرا می‌دانند که ممکن است کشور خود را از دست بدهند. «گاهی اوقات، باید تقریباً چیزی را از دست بدهید تا واقعاً نسبت به داشته‌های خود قدردان باشید.»

واگذاری افغانستان به حزب کمونیست چین

لودون با انتقاد از خروج دولت بایدن از افغانستان گفت: «ایالات متحده به تازگی افغانستان را با تمام آن مواد معدنی کمیاب خاکی، با تمام این لیتیوم، با تمام این منابع بسیار استراتژیک به چین واگذار کرده است.»

لودون ادامه داد: «احتمالاً پایگاه نظامی بگرام به چین واگذار می‌شود…ایالات متحده، در زمانی که روسیه و چین به‌طور فزاینده ای تهاجمی شده بودند، یک پایگاه بسیار محکم در مرز آن کشورها در آنجا داشت، که از لحاظ استراتژیک درست بود. در حال حاضر به چین داده شده است.»

لودون اشاره کرد که همه این موارد باعث تجاوز چین در اقیانوس آرام می‌شود.

«بنابراین شما اساساً کنترل آسیا را به دشمن واگذار کرده‌اید که می‌خواهد جسورانه این کنترل را در اقیانوس آرام تسری دهد. بنابراین این برای آمریکا بازنده _بازنده است. من اصلا هیچ وجه مثبتی در این مورد نمی‌بینم.»

دولت بایدن بارها از خروج از افغانستان دفاع کرده است، بخشی از استدلال این است که منابع نظامی بیشتری برای هند و اقیانوس آرام آزاد شود.

لودون همچنین انتقاد کرد که چگونه دولت بایدن میلیاردها دلار تجهیزات را به دشمن ایالات متحده واگذار کرد. «این حماقت نیست، بلکه فراتر از حماقت است.»

مشارکت در نجات آمریکا

لودون گفت، همه، از جمله هر اقلیت، برای نجات آمریکا باید دخیل شوند.

لودون به ان‌تی‌دی گفت: «در صحنه آمریکا درگیر سیاست آمریکا شوید، در کمیته‌های محلی شرکت کنید، مطمئن شوید که انتخابات بعدی محافظه‌کاران بیشتری را در این کشور به قدرت می‌رساند.»

لودون گفت: «اگر امریکا تزلزل یابد، هر کشور آزاد، همه سقوط خواهند کرد…اکنون پناهگاهی امن وجود ندارد. آمریکا آخرین موضع است. اگر بتوانیم آمریکا را به ریشه‌های مشروطه‌اش بازگردانیم، اگر بتوانیم این کشور را دوباره جهت‌دهی کنیم و رهبری خوبی در ارتش داشته باشیم، سرویس های اطلاعاتی را تقویت کنیم، در واقع باید شروع کنیم خائنین را به زندان بیندازیم- ما باید این کار را بکنیم – ما می‌توانیم از نو رهبر آزادی برای جهان باشیم.»

لودون گفت: «ح‌ک‌چ و شاخک‌های آن در سراسر جهان، مانند جنایت سازمان یافته، مافیایی است، شما مافیا را مهار نمی‌کنید، مافیا را نابود می‌کنید. مردم را آزاد می‌کنید. و ما باید آن را به یک هدف ملی تبدیل کنیم.»

این مسئولیت و دوره ما است که جلوی این کار را بگیریم. و این وظیفه ما در قبال فرزندان و نوه‌های ما و همه کسانی است که بعد از ما می‌آیند. این وظیفه ما در قبال تاریخ است.»

مطالب دیگر:

مطالعه‌ جدیدی نشان می‌دهد یک ابرطوفان خورشیدی نادر می‌تواند منجر به «فاجعه اینترنتی» شود

مک‌کانل: دموکرات‌ها قصد دارند ایالات متحده را به کشوری سوسیالیست تبدیل کنند

شکایت رسمی گزارشگران کاخ سفید از بایدن پس از بیرون رانده شدن از دفتر بیضی

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی