Search
Asset 2

تورنتو: راهیپمایی صلح آمیز به مناسبت خروج ۳۰۰ میلیون نفر از حزب کمونیست چین

تورنتو: راهیپمایی صلح آمیز به مناسبت خروج 300 میلیون نفر از حزب کمونیست چین
گروه مارش تیان گوئو راهپیمایی 10 مارس 2018 را هدایت کرد.
تورنتو: راهیپمایی صلح آمیز به مناسبت خروج 300 میلیون نفر از حزب کمونیست چین
گروه مارش تیان گوئو راهپیمایی ۱۰ مارس ۲۰۱۸ را هدایت کرد.

 

تا ۱۰ مارس ۲۰۱۸ بیش از ۲۹۹ میلیون نفر چینی سازمان‌های کمونیستی از جمله خود حزب کمونیست چین، لیگ جوانان و پیشگامان جوان را ترک کرده‌اند.
به گزارش مینگ‌‏هویی، تمرین‌کنندگان فالون گونگ و سایر ساکنان تورنتو با برگزاری راهپیمایی در ۱۰ مارس در پارک کلارنس این رویداد مهم را گرامی داشتند.

این راهپیمایی با طرح موضوع «ترک حزب کمونیست برای آینده‌ای بهتر» از ۳ بخش تشکیل می‌شد: مزایای تمرین فالون گونگ، ۱۹ سال آزار و شکنجه در چین و اینکه چرا دور شدن از حزب کمونیست چین مهم است.

تورنتو: راهیپمایی صلح آمیز به مناسبت خروج 300 میلیون نفر از حزب کمونیست چین
این راهپیمایی بازدیدکنندگان بسیاری به خود جذب کرد.

متوقف کردن آزار و شکنجه در چین

بلینون و کالی گری، چند سال پیش درباره فالون گونگ شنیده بودند و می‌دانستند که این تمرین سلامتی و خصوصیات اخلاقی فرد را ارتقا می‌دهد. وقتی درباره آزار و شکنجه در چین و به‌ویژه برداشت اجباری عضو از بدن تمرین‌کنندگان فالون گونگ شنیدند، بسیار شوکه شدند و درخواست کردند تا بیشتر به مردم اطلاع‌رسانی کنند. بلینون گفت: «این جرم که با مجوز دولت چین انجام می‌شود باید متوقف شود.»

پال ولش یکی دیگر از ساکنان به‌ویژه از رنگ‌آمیزی لباس‌های گروه مارش تیان گوئو لذت برد. او که درباره نفوذ حزب کمونیست چین در خارج از کشور و تأثیر بر دانش‌آموزان در کانادا خوانده بود گفت که از تلاش تمرین‌کنندگان در کمک به چینی‌ها برای ترک حزب کاملاً حمایت می‌کند. او گفت: «ما اینجا پیام‌های قدرتمندی می‌فرستیم و خیلی خوشحالم که می‌بینم افراد زیادی تصمیم گرفته‌اند از حزب کمونیست چین دور بمانند.»

پال کالینز نویسنده‌ای که شاهد این رویداد بود گفت که ۹ سال پیش درباره فالون گونگ و آزار و شکنجه آن شنیده بود. او تمرین‌کنندگان را تشویق کرد: «کاری که شما می‌کنید بسیار مهم است. لطفاً ادامه دهید.»

مری از لهستان گفت که آثار تخریب کمونیست در روسیه، لهستان، چین و سایر دولت‌ها را دیده بود. او گفت: «کمونیست سنت‌هایمان را نابود کرده و مردم را کشته است. ترک این رژیم به چین و چینی‌ها کمک می‌کند. از دیدن راهپیمایی امروز خوشحالم.»

 

کمونیست سنت‌هایمان را نابود کرده و مردم را کشته است. ترک این رژیم به چین و چینی‌ها کمک می‌کند. از دیدن راهپیمایی امروز خوشحالم.
مری از لهستان

تورنتو: راهیپمایی صلح آمیز به مناسبت خروج 300 میلیون نفر از حزب کمونیست چین
عابران با تمرین‌کنندگان صحبت می‌کنند و اطلاعات را می‌خوانند.

نظرات ساکنان چینی

آقای رن ۳۰ سال است که در محله چینی‌های تورنتو ساکن است. او هر سال رویدادهای فالون گونگ را می‌بیند و از مشاهده آنها لذت می‌برد. او گفت: «تمام کارهایی که می‌کنید به جامعه کمک بسیاری می‌کند.»

آقای تان که در دانشگاه تورنتو در مقطع فوق‌لیسانس تحصیل می‌‏کند، با تمرین‌کننده‌ای صحبت و موافقت کرد که سازمان‌های حزب کمونیست را ترک کند. او شرح داد: «پدربزرگم پروفسور بود و حزب سال‌های طولانی او را مجبور به کار در مزرعه کرد.»

 

تعداد افرادی که حزب را ترک می‌کنند رو به افزایش است و به این معنی است که آنها می‌خواهند خودشان را از این رژیم استبدادی دور کنند. اصول حقیقت، نیک‌خواهی، بردباری امید چین هستند.»
از بازدیدکنندگان

آقای لیان برای برگزاری چنین رویدادی تشکر و اشاره کرد: «تعداد افرادی که حزب را ترک می‌کنند رو به افزایش است و به این معنی است که آنها می‌خواهند خودشان را از این رژیم استبدادی دور کنند. اصول حقیقت، نیک‌خواهی، بردباری امید چین هستند.»

مطالب دیگر:

سرگذشت بانوی پرتلاش تورنتو که برای زنان کارآفرین سرمایه ایجاد می‌‏کند

سرگذشت بانویی کارآفرین در تورنتو – چگونه شور و اشتیاق به رویای این بانوی کارآفرین جانی تازه بخشید

پیام‌‏های درونی چگونه ما را کنترل می‌‏کنند؟ (بر اساس داستان واقعی)

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی