Search
Asset 2

دونالد ترامپ «احتمالاً» علاقه‌مند است در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ نامزد شود

دونالد ترامپ «احتمالاً» علاقه‌مند است در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ نامزد شود بر ایستادگی در برابر چین، احیای تولیدات ایالات متحده، برج
(Alex Edelman/AFP via Getty Images)

 لارا ترامپ، عروس دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین و مشاور ارشد سابقش گفت که ترامپ «احتمالاً» علاقه‌مند به کاندیداتوری در سال ۲۰۲۴ است.

لارا ترامپ روز یکشنبه به فاکس نیوز گفت: «ترامپ به ما گفته است گوش به زنگ باشید که ماجرا تمام نشده است، و بیان کرد که احتمالاً علاقه‌مند است دوباره در سال ۲۰۲۴ نامزد شود.»

در رابطه با حضور رئیس جمهور سابق در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌ کاران (CPAC) در اورلاندو، فلوریدا – اولین حضور عمومی او از زمان ترک کاخ سفید – لارا ترامپ او را «رئیس حزب جمهوری‌خواه» خواند.

لارا ترامپ گفت: «او واقعاً کسی است که همچنان همه به او رجوع خواهند کرد تا به آنها کمک کند از این خط عبور کنند، خواه در مورد ۲۰۲۲ صحبت کنیم یا فراتر از آن…. فکر می‌کنم این مرد، سیاست را تغییر داده است، و حزب ما، حزب جمهوری‌خواه را تغییر داده است. هیچ شکی در موردش نیست.»

نظرات عروس ترامپ چند روز پس از آن بیان شد که ترامپ به گریگ کلی از نیوزمکس گفت، تصمیم‌گیری درباره آینده سیاسی‌اش «خیلی زود» است.

ترامپ گفت: «برای صحبت درباره آن خیلی زود است اما نظرسنجی‌های خوبی را می‌بینم، مطمئناً…. ما از حمایت فوق‌العاده‌ای برخورداریم. هنوز چیزی نمی‌گویم اما از حمایت فوق‌العاده‌ای برخورداریم و  در حال بررسی نظرسنجی‌ها هستم که نتایج بسیار خوبی است.

او افزود: «من تنها شخصی هستم که استیضاح می‌شود و امتیازاتم بالا می‌رود.»

جیسون میلر، مشاور ارشد دونالد ترامپ هفته گذشته گفت که رئیس جمهور سابق در سخنرانی خود در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران درباره آینده حزب جمهوری‌خواه و درس‌هایی که در مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۲۰ آموخته است، بحث خواهد کرد.

میلر روز شنبه به نیوزمکس گفت که ترامپ قصد دارد نظرات خود را در مورد حمایت رو به رشد حزب جمهوری‌خواه از برنامه «اول آمریکا» و همچنین در مورد آنچه که حزب جمهوری خواه می‌تواند برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴  انجام دهد به اشتراک بگذارد.

او افزود: «فکر می‌کنم آنچه را که در یکشنبه هفته آینده بیست و هشتم فوریه از پرزیدنت ترامپ خواهید شنید، آینده حزب جمهوری‌خواه و تعدادی از درس‌هایی است که در سال ۲۰۲۰ آموختیم، که شاهد بودیم پرزیدنت ترامپ رکورد رای‌دهندگان آمریکایی آفریقایی تبار، رای‌دهندگان آمریکای لاتین در حمایت از حزب جمهوری‌خواه را به‌دست آورد، تعداد بیشتری از آنچه در تاریخ ریاست جمهوری معاصر جمهوری‌خواه دیده ایم. ما باید این رای‌دهندگان را به حزب متعهد نگه‌داریم.»

به گفته استیون میلر، مشاور ارشد رئیس جمهور سابق، ترامپ همچنین چشم‌انداز خوش بینانه‌ای را برای ایالات متحده ترسیم خواهد کرد و بر ایستادگی در برابر چین، احیای تولیدات ایالات متحده، برچیدن انحصار غول‌های فناوری، بازگشایی مدارس و تأمین امنیت مرزها در میان سایر موضوعات  تمرکز خواهد کرد.

مطالب دیگر:

هولوکاست جدید: نسل‌کشی اویغورها و پیروان فالون گونگ در چین

نتایج نظرسنجی: اکثر رای‌دهندگان جمهوری‌خواه می‌گویند رهبران باید «بیشتر شبیه» ترامپ باشند

اظهارات ضد و نقیض دولت بایدن درباره مسائل حقوق بشر در چین

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی