Search
Asset 2

اخبار دروغین؛ از تلاش برای ساختن رسوایی‌های جعلی، تا پنهان کردن رسوایی‌های واقعی

رسانه‌های جریان اصلی اخبار دروغین؛ از تلاش برای ساختن رسوایی‌های جعلی، تا پنهان کردن رسوایی‌های واقعی همانند هانتر بایدن گرفتار شده‌اند.
هانتر بایدن، پسر جوبایدن (Win McNamee/Getty Images)

جالب است که پنج سال تلاش رسانه‌های جریان اصلی برای به دام انداختن دونالد ترامپ جونیور (فرزند ارشد دونالد ترامپ) بر سر مسئله خاصی، نتیجه‌ای نمی‌دهد و چنین اتفاقی افتاد: از قرار معلوم در لپ‌تاپ رهاشده هانتر بایدن (فرزند جو بایدن) ویدیوهایی پیدا شد که در آن‌ها او با چند فاحشه در حال خوشگذرانی بود.

و اکنون تمام رسانه‌های جریان اصلی که مصرانه برای پنهان کردن رسوایی این لپ‌تاپ نقشه کشیدند؛ همانند هانتر بایدن گرفتار شده‌اند.

جریان اصلی رسانه‌های شرکتی که چندین رسوایی جعلی علیه خانواده ترامپ به راه انداختند، اکنون با اشتیاق فراوان برای پوشاندن رسوایی‌های خانواده بایدن تلاش می‌کنند.

نتیجه نهایی تمام این قضایا زمانی آشکار شد که برای افکار عمومی آمریکا شناخت خانواده‌ای که می‌خواست به کاخ سفید وارد شود حیاتی بود و رسانه‌های جریان اصلی آمریکا هم‌پیمان شدند تا برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰، بر یک رسوایی سیاسی واقعی سرپوش بگذارند.

زمانی که تاریخچه روزگار ما نوشته شود این افراد چهره چندان خوشایندی نخواهند داشت؛ افرادی که در رسانه‌های آمریکایی نه تنها اصل داستان را اشتباه فهمیدند چون اجازه می‌دادند تعصباتشان بر هر چیزی اثر بگذارد، بلکه مجرمین واقعی را پنهان می‌کردند و بی‌گناهان را مجرم جلوه می‌دادند.

و این قطعا نابخشودنی است.

این رسانه‌های شرکتی که بیش از چهار سال ادعا می‌کردند «دریچه جاسوسی» یک تئوری توطئه از سوی راست‌گرایان است و همچنین مشتاقانه هم‌دستی دروغین ترامپ و روسیه را دنبال می‌کردند، به یک باره برگشتند و به سوی کشور چنین یاوه‌سرایی کردند که قضیه لپ‌تاپ هانتر بایدن، یک دروغ‌پراکنی از سوی روس‌ها است. چون جو بایدن گفته بود که چنین کاری کنند.

همه ما می‌دانیم که آن‌ها می‌خواستند رسوایی لپ‌تاپ به شانس جو بایدن علیه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آسیبی نرساند.

در هر صورت اکنون ترامپ رفته‌است. آن‌ها دیگر توجیهی برای ادامه این توطئه آشکار برای ضربه زدن به ترامپ و مخفی کردن حقیقت آن لپ‌تاپ و آنچه که درباره خانواده بایدن روشن می‌سازد ندارند. آن‌ها حتی این روزها ترامپ را پیدا نمی‌کنند چه برسد به اینکه به او ضربه بزنند.

با وجود آنکه اقتصاد ایالات متحده از زمان آغاز شیوع کرونا در یک سال گذشته به رشد خود ادامه می‌دهد و نرخ بیکاری به پایین‌ترین نقطه خود رسیده‌است، این شرکت‌های رسانه‌ای با سراسیمگی درحال اخراج کارکنان خود هستند.

و هیچ چیزی بینندگان و خوانندگان را مانند یک رسوایی سیاسی قدیمی و جذاب درباره یک رئیس جمهور باز نمی‌گرداند؛ از همان رسوایی‌هایی که کشور از زمان بیل کلینتون و مانیکا لوینسکی که مشخص شد در دفتر رئیس جمهور کارهای ناشایستی می‌کردند، به خود ندیده‌است.

شما باید حس کرده باشید: دیوار سکوت رسانه‌ای در حال ترک برداشتن است.

برخی از این رسانه‌های در حال مرگ، برای بقا به این رسوایی بایدن نیاز دارند. آن‌ها نمی‌توانند به خودشان کمک کنند. منفعت شخصی آن‌ها در حال فزونی گرفتن از محاسبات سیاسی برای حفاظت از خانواده بایدن است.

برایان کیتز یک نویسنده اهل جنوب تگزاس است و اثر «هیچکس نظر مرا نپرسید؛ اما به هرحال این نظر من است» را منتشر کرده و می‌توانید از طریق تلگرام با او تماس داشته باشید:

 t.me/drawandstrikechannel

نظرات بیان‌شده در این مقاله، نظرات نویسنده بوده و لزوما منعکس کننده نظرات اپک تایمز نیست.

مطالب دیگر:

شمار کودکان بی‌سرپرست که به‌طور غیرقانونی از مرز آمریکا گذشته‌اند به ۲۰هزار تن رسید

مدیر اطلاعات ملی آمریکا: رژیم چین بر تحقیقات اخیر سازمان بهداشت جهانی درباره منشاء ویروس تأثیر گذاشته است

 رژیم چین آماده حمله به تایوان است

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی