
پنج ستاره، اولین تجربهی کارگردانی مهشید افشارزاده
«مهشید افشارزاده» بازیگر سینما بهتازگی اولین تجربهی خود را در حوزهی فیلمسازی را با کارگردانی فیلم «پنج ستاره» به پایان رسانده است. مهشید افشارزاده که بازیگری را با فیلم « بای سیکلران» آغاز کرد، سابقهی حضور در فیلمهایی همچون «افسون» «بچههای طلاق»، «افسانهی آه»، «توفان شن»، «آی پارا» و «عیار۱۴»
















