
پزشکان و پرستاران از عواقب امتناع از واکسیناسیون اجباری میگویند
کارکنان کادر درمانی که به علت مسائل پزشکی، مذهبی یا اخلاقی نمیتوانند واکسن کووید۱۹ را دریافت کنند، و در بیمارستانهایی کار میکنند که واکسیناسیون را برای کارکنان خود اجباری کردهاند از شغل خود اخراج میشوند. ایالتها و بیمارستانهای متعددی واکسیناسیون را اجباری کردهاند و علاوه بر این، دولت بایدن-هریس نیز














