
سناتور ران جانسون دلیل نامزدی مجدد خود در انتخابات میاندورهای ۲۰۲۲ را اعلام کرد
سناتور جمهوریخواه ایالت ویسکانسین، ران جانسون، یکشنبه اعلام کرد برای انتخابات سال ۲۰۲۲ نیز نامزد خواهد شد. این موضوع برخلاف اظهار نظر او در سال ۲۰۱۶ است که اعلام کرده بود تنها دو دوره در این سمت باقی خواهد ماند. این سناتور ایالت ویسکانسین در مقالهای برای والاستریتژورنال به این












