ارتش اسرائیل روز چهارشنبه به ساکنان سه روستای جنوب لبنان هشدار داد تا مناطق مشخصشده در نقشه منتشرشده را فوراً ترک کنند.
آویخای ادرعی، سخنگوی عربزبان ارتش اسرائیل، روز پنجشنبه ۶ نوامبر (۱۵ آبان) در پیامی در شبکه ایکس اعلام کرد که ساکنان ساختمانهای مشخصشده در روستاهای «عیتا الجبل»، «الطیبه» و «طیر دبا» باید فوراً این مناطق را تخلیه کنند.
این هشدار در حالی صادر شده است که ارتش قصد دارد زیرساختهای وابسته به حزبالله لبنان را در این مناطق هدف قرار دهد.
ارتش اسرائیل تأکید کرده است که این اقدام در راستای حفاظت از جان غیرنظامیان پیش از حملات برنامهریزیشده علیه مواضع حزبالله انجام میشود.

















