یک آخوند حکومتی اخیرا در روضه خود افشا کرد که محل یکی از پدافندهای سپاه سه ساعت قبل از حمله لو رفته بود و مسئولان پدافندی آگاه بودند، اما کاری نکردند تا اینکه ۴۲ نیروی سپاه کشته شدند.
به گفته این آخوند حکومتی، یکی از کادرهای سپاه محل این تونل پدافندی سپاه را به اسرائیل افشا کرده بود و سه ساعت قبل از حمله اسرائیل به مسئولان پدافند اطلاع داده شد، اما کاری نکردند.
او افزود که سه گوشه تونل را با موشک زده بودند و ۴۸ ساعت این نیروهای سپاه در داخل تونل حبس شدند تا اینکه بر اثر خفگی کشته شدند.
رسانههای داخلی ایران هیچ جزئیاتی از موقعیت مکانی این تونل پدافندی سپاه که مورد هدف موشکی قرار گرفت، ارائه نکردهاند.
















