ایسنا به نقل از اکانت منتسب به اسماعیل قاآنی، فرمانده قدس سپاه پاسداران نوشته است که «اتاق جنگ مقاومت، یکی است» و باید به «نظم جدید منطقهای» عادت کرد.
در این اکانت منتسب به اسماعیل قاآنی در ایکس که بهتازگی به دلایل نامعلوم تعلیق شده، نوشته شده است که نتانیاهو «خواب توسعه کمربند امنیتی را میدید،» اما حملات حزبالله و انصارالله در شمال و جنوب، نشان دادند که وعدههای اسرائیل به شهرکنشینان «دروغ» است.
در ادامه این پیام ادعا شده است که آرزوی فرماندهان کشتهشده «مقاومت» محقق شده و «اتاق جنگ مقاومت یکی است.»
در انتهای پیام بدون اشاره به مخاطب پیام آمده است: «به نظم جدید منطقه عادت کنید.»
این دومین پیام متنی منتسب به اسماعیل قاآنی از فرماندهان سپاه پاسداران است که در جریان حملات ائتلاف اسرائیل و آمریکا به مواضع جمهوری اسلامی در ایران منتشر شده است.
او طی یکسال گذشته حضور کمرنگی در برنامههای رسمی جمهوری اسلامی داشته است. همچنین گزارشهای تاییدنشدهای از بازجویی و اعدام او به اتهام جاسوسی برای اسرائیل منتشر شده که تاکنون مقامات جمهوری اسلامی هیچ واکنشی به این شایعات ندادهاند.
















