جان رتکلیف، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، گفت عملیات نجات نظامیان آمریکایی که در ایران سقوط کرده بودند، برای جمهوری اسلامی «مایه شرمساری و تحقیر» بوده است.
رتکلیف در یک نشست خبری در کاخ سفید گفت: ارزیابیهای اطلاعاتی ما نشان میدهد که آنها از موفقیت این عملیات جسورانه نجات، شرمسار و در نهایت تحقیر شدند.
او افزود: «افتخار میکنم که زیر نظر رهبری خدمت میکنم که همین حالا ثابت کرد وقتی میگوید «در هر شرایطی، هیچکس را جا نمیگذاریم؛ ما برای شما بازخواهیم گشت»، میتوان به او اعتماد کرد.»
















