ارتش اسرائیل هشدار داد که در ساعات آینده عملیاتی را در دو ناحیه صنعتی در شرق پاکدشت انجام خواهد داد و از ساکنان و افرادی که در این مناطق حضور دارند خواست فوراً محل را ترک کنند.
بر اساس این هشدار که دقایقی پیش منتشر شد، افرادی که در ناحیه صنعتی «عباسآباد» و همچنین ناحیه صنعتی «شنزار» در نزدیکی شریفآباد مستقر هستند باید هرچه سریعتر از محدوده مشخصشده خارج شوند.
در این اطلاعیه تأکید شده است که ارتش اسرائیل در روزهای اخیر در نقاط مختلف ایران اقدام به حمله به زیرساختهای نظامی کرده و این مناطق نیز ممکن است در ساعات آینده هدف عملیات قرار گیرند.
در این هشدار از شهروندان خواسته شده است برای حفظ ایمنی و سلامت خود، فوراً از محدوده تعیینشده که در نقشه ضمیمه با رنگ قرمز مشخص شده خارج شوند.
















