خبرگزاری فارس گزارش داد که در حملات پهپادی اسرائیل در شامگاه چهارشنبه، ۲۰ اسفند، ۱۰ نفر از «مدافعان امنیت» جمهوری اسلامی در ایستهای بازرسی تهران کشته شدند.
براساس این گزارش، ایستهای بازرسی بسیج و ماموران لباس شخصی موسوم به «مدافعان امنیت» در مناطق ۱۴، ۱۵، ۱۶ و منطقه یک هدف مستقیم حملات اسرائیل قرار گرفتند.
خبرگزاری فارس تاکید کرده است که رقم ۱۰ نفر کشته در جریان این حملات، از طریق منابع غیررسمی گفته شده و هنوز آمار رسمی تلفات مشخص نشده است.

















