محمدباقر قالیباف گفته است تا زمانی که پایگاههای ایالات متحده در منطقه وجود داشته باشد، کشورها روی آرامش را نخواهند دید.
رئیس مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۱۶ اسفند در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «تا هنگامی که پایگاههای آمریکا در منطقه وجود دارد کشورها روی آرامش را نخواهند دید. همه مسئولین و مردم بر روی این اصل متحد هستند.»
او همچنین افزود که سیاستهای دفاعی جمهوری اسلامی بر اساس رهنمودهای علی خامنهای ثابت است.
قالیباف در حالی این صحبتها را مطرح کرد که صبح امروز مسعود پزشکیان ضمن عذرخواهی از کشورهای منطقه، اعلام کرد که «شورای موقت رهبری» به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دستور داده است از این پس به کشورهای همسایه موشک شلیک نکنند مگر در صورتی که از خاک آن کشورها حملهای علیه تهران صورت گیرد.
















