محمدباقر قالیباف با اشاره به محاصره دریایی و افزایش حملات اسرائیل به لبنان، آمریکا را به پرداخت «بها» تهدید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ۱۱ خرداد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که محاصره دریایی و تشدید حملات اسرائیل در لبنان، «شواهدی روشن از پایبند نبودن آمریکا به آتشبس است.»
او حملات اخیر اسرائیل علیه حزبالله را «جنایت جنگی» خواند.
قالیباف افزود: «هر انتخابی بهایی دارد و زمان پرداخت این هزینه فرا میرسد. همهچیز در نهایت سر جای خود قرار خواهد گرفت.»
رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی این صحبتها را مطرح کرد که اسرائیل حملات خود علیه حزبالله را در جنوب لبنان افزایش داده است.
جمهوری اسلامی پیشتر هرگونه آتشبس با ایالات متحده را منوط به پایان حملات اسرائیل به لبنان کرده بود.

















