خبرگزاری فارس به نقل از «یک منبع آگاه امنیتی-نظامی» گزارش داد که جمهوری اسلامی در حال جمعبندی برای واکنش به «نقض آتشبس» از سوی اسرائیل است.
بر اساس این گزارش، این منبع مدعی شد که در پی تداوم حملات ارتش اسرائیل به حزبالله، در تهران گزینه اجرای «عملیات بازدارنده» علیه مواضع نظامی اسرائیل در سرزمینهای اشغالی در دست بررسی است.
جمهوری اسلامی گفته است که آتشبس میان این حکومت با آمریکا و اسرائیل شامل لبنان نیز میشود.
این در حالی است که دفتر نخستوزیر اسرائیل امروز اعلام کرده بود که توافق آتشبس میان ایالات متحده و جمهوری اسلامی شامل درگیریهای جاری میان اسرائیل و حزبالله در لبنان نمیشود.
















